Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@17:51:40 GMT

اراذل مجازی تهران به دام پلیس افتادند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۷۳۹۷

اراذل مجازی تهران به دام پلیس افتادند

 به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: در پی انتشار فحاشی توسط تعدادی از اراذل و اوباش علیه یکدیگر و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی با هماهنگی مقام قضایی مراتب در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: طی اقدامات فنی و اطلاعاتی انجام شده، یکی از عاملان اصلی این موضوع به هویت معلوم در محدوده نظام آباد شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته سه نفر دیگر از عاملان اصلی این ماجرا به هویت‌های مشخص در موقعیت‌های شهر ری و فرودگاه امام خمینی (ره) شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر برخورد مقتدرانه پلیس پایتخت با هرگونه ایجاد بی نظمی و قانون شکنی، اظهار داشت: پلیس با رصد و پایش دقیق و مستمر فضای حقیقی و مجازی با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش عمومی و روانی مردم را خدشه دار کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران

مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باندهای فساد و فحشا را که با فریب دختران، آنها را مورد اغفال و سوءاستفاده قرار داده و به صورت قاچاق به کشورهای دیگر می ‌فرستادند شناسایی و دستگیر کردند.

در فیلم زیر، چند نفر از دستگیرشدگان از تباهیِ زندگی خود در پی وسوسه هایِ اغوا کننده و وعده هایِ دروغینِ فریبنده و رویایی می‌گویند.

گفتنی است پیش از این سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس از انهدام پروژه «سرویسِ اسکورت» و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند؛ همچنین باند «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود خبر داده و گفته بود که با تلاش مأموران پلیس کارگاه رقص «لِوِل آپ دنس» نیز شناسایی و عوامل دستگیر شدند.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • ویترین تسنیم شماره ۶۶۱/تهران؛ پایتخت امنیت
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند