Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد خیره‌کننده پرسپولیس آنها را به کسب دومین قهرمانی امیدوار کرده است. اتفاقی که در صورت وقوع آن، برانکو بدون تردید نقش مهمی را ایفا کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس با قهرمانی‌اش در نیم‌فصل رکوردها را شرمنده کرد. با اقتدارترین قهرمانی نیم‌فصل در کیسه پرسپولیسی‌هاست هرچند جز روحیه و بار روانی از لحاظ فنی و آماری چیزی به سرخ‌ها اضافه نمی‌شود،

با این حال عملکرد خیره‌کننده پرسپولیس آنها را به کسب دومین قهرمانی امیدوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که در صورت وقوع آن، برانکو بدون تردید نقش مهمی را ایفا کرده است. او در نیم‌فصل اول روزهای پرحادثه‌ای را تجربه کرد اما بهانه نیاورد و جلو رفت تا به این قهرمانی بااقتدار رسید. مشکلات مالی در پرسپولیس وجود دارد و هنوز بازیکنان مطالبات دارند و البته خود برانکو که سعی کرده این قضیه را مدیریت کند و نگذارد روی عملکرد فنی تیم تأثیر بگذارد. برای تیمی که بهترین مهاجمش را از دست می‌دهد، استرس کسر امتیاز بابت مطالبات گذشته را دارد و به خاطر سهل‌انگاری مدیران پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته می‌شود، هرکدام می‌تواند عاملی برای بحرانی شدن باشد. پرسپولیس اتفاقاً در برهه‌ای تا حدودی کم آورد که به پیکان در آزادی باخت و ۴ گل از الهلال خورد که همین هم می‌توانست کمر تیم را خم کند اما برانکو برای این مشکلات بهانه نیاورد و تیمش را رو به جلو برد. او طارمی را از دست داد اما از منشا و علیپور یک زوج گلزن ساخت. وقتی احمدزاده مصدوم شد، نوراللهی به لیگ نرسید، بیرانوند متزلزل نشان داد و مسلمان صلابت گذشته را نداشت، مربی کروات چاره کرد و اجازه نداد به روند تیمش خلل وارد شود. پرسپولیس با کوهی از مشکلات، مقتدرترین قهرمانی نیم‌فصل را رقم زد و اگر برانکو نمی‌توانست برای تهدید‌ها فرصت بسازد، چه بسا الان اوضاع سرخ‌ها به این خوبی نبود. البته که با منع نقل‌وانتقالات سرخ‌ها، روزهای سختی در انتظار این تیم است اما هواداران امیدوارند پروفسور در ادامه راه هم پا پس نکشیده و تیم را با اقتدار به جلو و به سمت قهرمانی ببرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد

پپ گواردیولا معتقد است آرسنال هر سه بازی باقی‌مانده را خواهد برد.

طرفداری | پپ گواردیولا در بخش دوم صحبت‌هایش به کورس قهرمانی لیگ برتر پرداخته است. 

به نظر می‌رسد کورس قهرمانی لیگ برتر تا آخرین هفته ادامه خواهد داشت. در حالی که آرسنال با دو پیروزی مهم مقابل چلسی و تاتنهام اراده‌اش را برای قهرمانی نشان داد، در سمت دیگر، منچسترسیتی نیز در به روند پیروزی و شکست‌ناپذیری‌ ادامه می‌دهد. پس از پیروزی مقابل ناتینگهام فارست، از گواردیولا در مورد کورس قهرمانی پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

کورس قهرمانی مانند رقابتی است که با لیورپول داشتیم. اگر طی 4 بازی آینده یک تساوی داشته باشیم، آرسنال قهرمان خواهد شد. فکر نمی‌کنم آن‌ها در سه بازی باقی مانده امتیازی از دست بدهند. ما کاملا از این که چه کاری باید انجام داد، آگاه هستیم. منچسترسیتی ترجیح می‌دهد آرسنال شکست بخورد اما چنین کاری در کنترل ما نیست. آن‌ها مقابل اسپرز نتیجه بسیار خوبی کسب کردند. 

با سه امتیاز امروز، حضور منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده قطعی شد. گواردیولا در این مورد گفت:

واو! فردا جشن خواهم گرفت! مدیر اجرایی و مالکان باشگاهم از این که فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم بود، بسیار خوشحال می‌شوند. مطمئنم تیم‌های بسیار زیادی می‌خواهند در چنین جایگاهی باشند. خبر بسیار خوبی بود. 

آرسنال در ادامه فصل به ترتیب به مصاف بورنموث، منچستریونایتد و اورتون خواهد رفت. منچسترسیتی نیز چهار بازی با وولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وست‌هم خواهد داشت.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم