Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:14:35 GMT

وجود ۵۰۰ تخت هتلینگ در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۸۰۸۷

وجود ۵۰۰ تخت هتلینگ در استان زنجان

زنجان-معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از وجود ۵۰۰ تخت هتلینگ در استان زنجان خبر داد و گفت: باید تمهیدات لازم برای اسکان ورزشکاران خارجی مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید میکائیل موسوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از وجود ۵۰۰ تخت هتلینگ در استان زنجان خبر داد و افزود: طی سال‌های گذشته استان زنجان توانست در جذب گردشگر داخلی و خارجی موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های اسکان برای مهمان رقابت‌های مختلف داخلی و خارجی در استان فراهم است، ادامه داد: تمهیدات لازم برای اسکان ورزشکاران خارجی در مسابقه بین‌المللی بدمینتون در استان زنجان مدنظر است و در سال‌های گذشته ورود گردشگران خارجی به استان خوب بوده است. 

موسوی اظهار کرد: باید بازدید از موزه‌ها و اماکن تاریخی در استان برای ورزشکاران خارجی مدنظر اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بابیان اینکه سطح اشغال هتل‌ها در زنجان رشد دارد، گفت: در استان زنجان کمپین‌هایی برای جذب گردشگر و ساماندهی مراکز اقامتی موردتوجه است و تاکنون هم این امر محقق شده است.

موسوی ابراز کرد: زنجان نیاز به ایجاد مجموعه های اقامتی جدید دارد و اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان بر تحقق این امر مهم بسیار مبرم بوده و برنامه‌ریزی لازم را دارد. 

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه بین‌المللی بدمینتون در استان زنجان یک فرصت طلایی برای این استان است، گفت: باید از این فرصت برای شناساندن ظرفیت‌ها و اماکن تاریخی استان استفاده شود چراکه در جذب گردشگران خارجی بسیار مؤثر است. 

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان یادآور شد: گردشگری حوزه‌ای مهم در زمینه توسعه جوامع است و در این میان گردشگری خارجی در توسعه اقتصاد استان می‌تواند مؤثر واقع شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد

محمد ثابت اقلیدی در مراسمی که با حضور دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنر‌های سنتی این استان برگزار شد گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید درای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهمترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ارگ کریم خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر به سزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود