Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:32:34 GMT

11 بهمن آخرین مهلت معرفی کمپ جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۹۱۹۲

11 بهمن آخرین مهلت معرفی کمپ جام جهانی

مقامات روس برگزار کننده جام جهانی با هماهنگی فیفا ضرب الاجل جدیدی برای تیم های حاضر در این تورنمنت تعیین کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که قرعه کشی جام جهانی در کاخ کرملین مسکو برگزار شد و تیم ها رقبای خود در مرحله گروهی همچنین ورزشگاه هایی که باید در آن به میدان بروند را شناختند، پیش بینی می شد برای معرفی محل اسکان خود اقدامات فوری انجام دهند اما برخلاف پیش بینی ها مقامات روس اعلام کردند مسئولان تیم های حاضر در ترونمنت عجله ای در این راه نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آلکسی سوروکین دبیرکل کمیته برگزاری جام جهانی 2018 در روسیه با بیان این که هنوز بیشتر تیم ها برای معرفی کمپ محل اسکان خود اقدام نکرده اند از تعیین ضرب الاجلی جدید برای این تیم ها با هماهنگی فیفا خبر داد و مدعی شد 31 ژانویه(11 بهمن 96) آخرین مهلت برای معرفی کمپ محل اسکان تیم ها خواهد بود.


بنا به اعلام سوروکین تاکنون تنها 10 تا 15 فدراسیون برای اجاره کمپ اقدام کرده اند که بیشتر تمرکز این تیم برای اسکان در شهرهای مسکو، لنینگراد و سوچی بوده است در حالی که به تمام تیم های حاضر بیش از 70 کمپ مجهز برای اسکان معرفی شده تا مشکلی از بابت اسکان نداشته باشند.


تیم ملی ایران به عنوان یکی از 32 تیم حاضر در روسیه 2018 بنا به ادعای مقامات فدراسیون فوتبال با کمپ تمرینی باشگاه لوکوموتیو مسکو که قبل از جام جهانی به اجاره ایتالیا در آمده بود، توافق کرده تا اردوی خود در آستانه جام جهانی را در اطراف گایتخت روسیه برپا کند، ادعایی که هنوز به تایید روس ها نرسیده چون ایران باید رقم دو میلیون یورو اجاره بهای این کمپ برای یک ماه را به طرف روسی پرداخت کند.

تیم ملی ایران تمرینات

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان با اشاره به احتمال ریزش بهمن در گردنه تته اورامان، از مردم خواست که از تردد در این محور ارتباطی پرهیز کنند. - اخبار استانها -

فرزاد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سروآباد با اشاره به بارش‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به احتمال ریزش بهمن در گردنه تته، از مردم درخواست می‌شود از تردد در این گردنه به خصوص در ساعات شب خودداری کنند.

وی گفت: گردنه تته در محور ارتباطی سروآباد-پاوه شب گذشته به دلیل مه شدید و ریزش بهمن بسته شد که با تلاش نیروهای راهداری امروز مجدداً بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان با بیان اینکه احتمال ریزش دوباره بهمن در این گردنه وجود دارد، تصریح کرد: مردم از هرگونه تردد غیر ضرور مخصوصا در ساعات شب خودداری کنند.

وی بیان کرد: نیرو های راهداری جهت پاکسازی و تامین امنیت این مسیر به صورت گشت روزانه در این مسیر حضور دارند، اما در ساعات شب به دلیل نبود دید کافی، احتمال ایجاد خطر بیشتر است.

حسنی یاد آور شد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند هرگونه حادثه در این محور را از طریق شماره 141 به اطلاع سازمان راهداری برسانند.

به گزارش تسنیم؛  گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد در کردستان هر ساله به دلیل بارش سنگین برف حدود 6 ماه از سال را مسدود می‌شود و بازگشایی آن توسط نیروهای راهداری از 14 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

 ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه در فصل زمستان به بیش از 10 متر می‌رسد، چهارم اردیبهشت ماه این محور ارتباطی پس از گذشت 5 ماه بازگشایی شد. 

مسیر جاده تته در حدود 21 کیلومتر طول دارد که 17 کیلومتر در محدوده حوزه شهرستان پاوه و مابقی در شهرستان سروآباد قرار دارد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام