Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:30:16 GMT

دادستان کاشمر پیگیر دو بانده شدن جاده مرگ باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۰۴۸۲

دادستان کاشمر پیگیر دو بانده شدن جاده مرگ باشد

کاشمر- رئیس شورای شهر کاشمر گفت: تاکنون خون های زیادی به دلیل استاندار نبودن جاده شادمهر ریخته شده که دادستان کاشمر باید به موضوع ورود یابد.

به گزارش خبرنگار مهر،محمد خباززاده صبح چهارشنبه در جلسه شورای شهر کاشمر که با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان برگزار شد بابیان اینکه جاده شادمهر به کاشمر از سال ۸۵ مصوبه ریاست جمهوری دارد ولی هنوز نسبت به دو بانده کرده این جاده اقدام جدی را شاهد نبوده‌ایم اظهارکرد: متاسفانه این جاده اتفاقات ناگواری را برای مردم پیش آورده  و قربانیان زیادی در این جاده داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل انسانی، وسیله نقلیه و جاده‌ها از مهم‌ترین عوامل تصادفات جاده‌ای در کشور ما است و متاسفانه شاهد از دست دادن نخبگانی همچون دکتر پویا و جوانان کشور و این دیار در جاده شادمهر بوده ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر تصریح کرد: مسئولین استان و کشور   از دل خانواده‌های داغ‌دار خبر ندارند و مردم هم دیگر تحمل دیدن این‌همه قربانی در این جاده را ندارند.

خباززاده بیان کرد: دوبانده کردن جاده شادمهر برای ۶۰ میلیارد تومان اعتبار بلاتکلیف مانده و جای تأسف برای مسئولین دارد که پرداخت جریمه ۶۰۰ هزار دلاری برای تیم فوتبال با اهمیت‌تر از جان مردم کاشمر است. 

با اعتبارات قطره‌چکانی کاری به‌پیش نمی‌بریم 

وی گفت: ۱۵ کیلومتر از ۵۴ کیلومتر این جاده در حال احداث است ولی با اعتبارات قطره‌چکانی کاری به‌پیش نمی‌بریم و هنوز باید شاهد کشته شدن مردم در این جاده باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر  اظهارکرد:جای تأسف دارد که طرح مطالعاتی این جاده به‌خوبی انجام نگرفته و پیمانکار در حین کار با مشکلات  مانند لوله های تاسیساتی آب، برق و گاز مواجه شده و فعالیت ساخت این راه چند ماه با تأخیر مواجه می شود که امیدواریم دستگاه قضایی شهر و دادستان برای تعیین تکلیف این جاده وارد شود.

خباززاده  بابیان اینکه مردم کاشمر به‌زودی مراسم یادبود برای تمامی قربانیان جاده شادمهر برگزار خواهند کرد گفت: درخواست مردم، نصب عکس‌های قربانیان این جاده در این مسیر است تا شاید مسئولین فکری به حال این جاده بردارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

جوان کاشمری که شاهد مزاحمت اراذل اوباش به ۳ دختر نوجوان در شهرستان کاشمر خراسان رضوی شده بودند با چاقو از ناحیه گردن مجروح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان با غیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بوده، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

حجت الله شریعتمداری، فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون این حادثه اظهار داشت: خوشبختانه با مداخله و مشارکت مردمم، عاملین ایجاد مزاحمت خیابانی برای چند دختر نوجوان در خیابان خرمشهر شهرستان کاشمر، دستگیر می‌شوند.

وی افزود: پس از این حادثه و درگیری بلافاصله جوان با غیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: جوان باغیرت کاشمری از ناحیه گردن با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود که خوشبختانه با انتقال به موقع وی به مراکز درمانی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر وضعیتش رو به بهبودی است.

حجت الله شریعتمداری گفت: حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف ونهی از منکر و دیگر مسئولین است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند