Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:18:04 GMT

میدان و تقاطع غیرهمسطح ملاسرای شفت ترکیب می شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۰۵۲۶

میدان و تقاطع غیرهمسطح ملاسرای شفت ترکیب می شوند

شفت- نشست بررسی مسائل حوزه راه شفت در حالی برگزار شد که مسئولان با اشاره به اجرایی شدن احداث میدان و تقاطع غیرهمسطح ملاسرای شفت از پیش بینی اعتبار هشت میلیاردی برای آن خبردادند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل راه و شهرسازی گیلان صبح چهارشنبه در نشست با فرماندار شفت که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره اجرای طرح احداث میدان و تقاطع غیرهمسطح ملاسرای  شفت، اظهار کرد: این طرح با اعتبار هشت  میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به زودی ابلاغ و اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به خریداری کردن زمین های حاشیه اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: همچنین برای بهسازی ۱۲ کلیومتر از مسیر ملاسرا- شفت نیز با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار قرار دارد.

شعبانعلی خاوری با بیان اینکه تامین مصالح مورد نیاز یکی از مشکلات اجرای پروژه است، تصریح کرد:  تامین مصالح از شهرستان های دیگر هزینه های طرح را افزایش می دهد که در برآورد پیش بینی نشده است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه با تامین قیر مشکل بسیاری از راه های روستایی در گیلان حل می شود، خاطرنشان کرد :ساخت پل سیاهمزگی و چند دهنه پل دیگر در شفت در دستور کار قرار می گیرد.

ضرورت توجه ویژه مسئولان به مسیرهای گردشگری شفت در حوزه راه

در ادامه این نشست نیز فرماندار شفت با اشاره به آسفالت ۳۵ کیلومتر از راه های  روستایی این شهرستان در سال ۹۵، اظهار کرد : بیش از ۷۰درصد مردم شهرستان شفت در روستاها زندگی می کنند و این ظرفیت باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

محمدرضا محسنی به ساماندهی ورودی های شهرستان شفت نیز اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه طرح احداث میدان و تقاطع غیر همسطح ملاسرا مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح ضمن ساماندهی وضعیت نامناسب ورودی شفت سبب افزایش ایمنی و کاهش بار ترافیکی می شود، یادآورشد: این پروژه در مواقع حوادث و بحران سبب مدیریت زمان می شود.

فرماندار شفت در ادامه بهسازی مسیر ملاسرا-شفت نیز را در مراحل پایانی اجرا عنوان کرد و افزود: برای تسریع در آزادسازی حریم این جاده کمیته ای مشترک با حضورجمعی از مسئولان تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه بوم گردی و توسعه گردشگری در سطح استان یکی از مهم ترین مطالبات استاندار گیلان است، خاطرنشان کرد: به همین منظور بهسازی و بازسازی راه های گردشگری در شهرستان شفت باید مورد توجه ویزه مسئولان قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگارمهر در منطقه ملاسرای شفت تقاطعی غیرهمسطحی وجود دارد که طی سالیان گذشته به صورت نیمه کاره رها شده که با تصمیم مسئولان برای ایجاد یک نماد ورودی برای شهرستان شفت این تقاطع با یک میدان ترکیب می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی

بلوگرانا نمی‌خواهد در سوپرجام فصل آینده اسپانیا غایب باشد.

طرفداری | تیم‌های بارسلونا و والنسیا امشب در دیداری از چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی بارسلونا و والنسیا بستر مسابقه: هفته سی و سوم لالیگا، فصل 24-2023  تاریخ: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 (29 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه مونتجوئیک (بارسلون) داور: ریکاردو دی بورگس ترکیب ابتدایی بارسلونا و والنسیا  بارسلونا (۳-۳-۴): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، لوپز | یامال، لواندوفسکی و رافینیا والنسیا اعلام می شود...

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری