Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آيت‌الله جنتي، دبير شوراي نگهبان، در جمع كاركنان اين شورا با اشاره به فعاليت‌هايي كه در هفته وحدت صورت گرفته است، گفت: اين اقدامات را مفيد برشمرد و اظهار اميدواري كرد روزي فرا برسد كه كمترين تفرقه‌اي در ميان مسلمانان جهان وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ايشان در ادامه سخنان خود با اشاره به اين كه قوه قضائيه نهاد مرجع رسيدگي به تظلمات مردم است، اضافه كرد: هر حركتي كه باعث شود جايگاه دستگاه قضايي كشور و مسئولان آن تضعيف شود، در حقيقت به اعتماد مردم به نظام جمهوري اسلامي خدشه وارد كرده است و بايد از چنين اقداماتي خودداري شود.
وی با اشاره به اصل 157قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران كه اجتهاد، عدالت، آگاهي به امور قضايي و مدير و مدبر بودن را از ويژگي‌هاي رئيس قوه قضائيه برمي‌شمارد، گفت: وقتي فردي با چنين ويژگي‌هاي مهمي توسط مقام معظم رهبري انتخاب شده است، آيا مصلحت است كه كسي او را با صراحت زير سؤال ببرد و هتك حرمت كند؟
آيت‌الله جنتي افزود: البته من قصد ورود به اين قضيه را ندارم و به عنوان نهي منكر اين مطالب را بيان مي كنم.
رئيس مجلس خبرگان رهبري همچنين به موضوع موافقت آمريكا با انتخاب قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم اشغالگر قدس اشاره كرد و افزود: اين حركت رئيس جمهور آمريكا حركتي غير عاقلانه و بي‌احترامي به افكار عمومي مسلمانان جهان است و نه تنها اعتراض مسلمانان، بلكه اعتراض ساير مردم دنيا را نيز به دنبال داشته است.
ايشان انتخاب بيت المقدس به عنوان پايتخت رژيم اشغالگر قدس را عامل تحريك افكار عمومي دنيا عليه اين رژيم جنايتكار دانست و تصریح کرد: اين حركت عامل نابودي اين رژيم جنايت‌كار خواهد شد و مجازاتي را كه خداوند در سوره اسرا وعده داده است در پي‌خواهد داشت. 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شدید رفح+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی به حملات علیه غزه ادامه می‌دهد.

ارتش اشغالگر در حال بمباران شدید رفح و نسل کشی است.

منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش اشغالگر گذرگاه رفح را به منطقه نظامی بسته تبدیل کرده و به شدت در حال بمباران اطراف آن است.

این منابع از شهادت ۱۰ فلسطینی دیگر بر اثر حملات رژیم صهونیستیبه تل السلطان در غرب رفح خبر دادند.

بالگردهای رژیم صهیونیستی در حال حمله شدید به شرق رفح در جنوب غزه هستند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شمال شرکت برق، منطقه الزهراء و المغراقه در مرکز غزه گلوله باران کرد.

کد خبر 6099454

دیگر خبرها

  • گاردین: هدف نتانیاهو اساسا غیرواقعی است
  • حمله ارتش رژیم اسرائیل به رفح با بمب های فسفری
  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد توافق آتش‌بس لغو نشده/رفح مانور ناموفق اسرائیل است
  • فرصت حج برای غزه
  • بمباران شدید رفح+فیلم
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • تایید حمله به رفح توسط اسرائیل؛ تخلیه ساکنان و تشدید بمباران‌ها
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح