Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اباذر بیگی رئیس کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: در 20 آذر، در بخش برادران و بانوان، هفت نفر از نفرات برگزیده استان در تمامی رشته های قرآنی به مشهد مقدس برای شرکت در مسابقه بزرگ قرآنی مدها متان اعزام شدند.

وی افزود: امسال مسابقات مدها متان استانی با حضور 150 شرکت کننده در بخش های مختلف قرائت، حفظ،ترتیل، اذان و اذکار نماز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کانون های فرهنگی مساجد بیان کرد: در بخش استانی مسابقات مدها متان طبق بررسی های انجام شده توسط بازرسان کشوری، آذربایجان غربی جز استان های برتر شناخته شد و در این میان هفت نفر از نفرات برتر هر رشته برای مسابقات کشوری انتخاب شدند.

وی با خاطر نشان شدن مسابقات مدها متان کشوری سال 95 و 94 که آذربایجان غربی به ترتیب در رشته تفسیر و اذان مقام اول را کسب کرده بود، تصریح کرد: امسال هم با عنایت خداوند متعال نظر بر این بوده که استان آذربایجان غربی با آمادگی های لازم خود مقام اول در قرائت را کسب کند.

حجت الاسلام بیگی عنوان کرد: در سال جاری 1103 کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال، پویا و پرکار در آذربایجان غربی وجود دارد.

وی در خصوص مشکلات کانون های فرهنگی مساجد استان ادامه داد: مشکلات مالی کانون ها علاوه بر اعتبار مالی، اختلاف بین بخش های مختلف هئیت امناء با کانون، کانون با بسیج و بسیج با امام جماعت چهار رکن رکین بوده که با مدیریت و فعالیت مناسب روحانی مساجد و کانون ها قابل حل خواهد بود.

رئیس کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات پیش روی کانون های فرهنگی استان تاکید کرد: از مسئولین هئیت امناء و فرماندهان پایگاه های مساجد خواهشمندم با عشق و تعامل، همکاری و هماهنگی دست به دست هم داده و با حل مشکلات، کارهای فرهنگی و هنری که در مساجد استان زیبنده ی یک مملکت اسلامی بوده با اتحاد هم اهداف کانون ها را به جلو ببرند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی