Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:10:02 GMT

جبهه پایداری: هیچ صنمی با احمدی‌نژاد نداریم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۴۷۹۳

جبهه پایداری: هیچ صنمی با احمدی‌نژاد نداریم

«گُنده کردن موضوع احمدی‌نژاد به نفع نظام نیست. همه هم می‌دانند پایداری با احمدی‌نژاد هیچ صنمی ندارد. اصلا پایداری درست شد که خط رهبری را پیگیری کند.»

به گزارش ایسنا، خبرآنلاین نوشت: «پایداری تا قبل از اعلام موجودیت جمنا تشکلی بود که درباره موضوعات مختلف سیاسی همواره سعی می کرد بدون محافظه کاری موضع شفاف اتخاذ کند زیرا معتقد بود یک جریان فکری تا زمانی که موضع داشته باشد و موضعش را هم شفاف بیان کند، زنده است اما وقتی دائم در موضع‌گیری هایش احتیاط کند، کم کم دچار میرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جبهه پایداری این روزها دیگر پایداری سابق نیست. ماه‌ها از انتخابات ریاست جمهوری می گذرد اما این تشکل بیشتر نظاره‌گر تحرکات و تحولات حوزه سیاسی کشور است، برخی تحلیلگران و صاحب نظران بر این باورند که پایداری چون حرفی برای گفتن ندارد سکوت کرده، در مقابل مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری دیدگاه یادشده را رد می کند و می‌گوید: مسئله اصلی پیگیری معیشت مردم است الان بیشترین حرف را ما می زنیم. شخصیت های پایداری مدام در حال سخنرانی در جاهای مختلف هستند. منتها ما اینها را خرج پایداری نمی کنیم. برخی می خواهند بازار اختلافات گرم شود و مردم سرگرم این مسائل باشند؛ این کار که مصلحت نظام نیست.

گزیده اظهارات سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرآنلاین را در ادامه بخوانید.

- درباره بی سر و صدایی پایداری، واقعیت آن است که از دیگران هم سر و صدایی نمی شنویم.

- (آقای محبیان اخیرا گفته بود پایداری حرف نمی زند، چون حرفی برای گفتن ندارد.) غیر این بگوید باید تعجب کرد.

- مصاحبه ای که پایداری دوست دارد درباره حل مشکلات کشور و مردم است اما آن چه رسانه ها علاقه دارند از جنس اختلاف است و این که پایداری چه کار می کند؟ الان بیشترین حرف را ما می زنیم. شخصیت های پایداری مدام در حال سخنرانی در جاهای مختلف هستند. منتها ما اینها را خرج پایداری نمی کنیم.

- ما تلاش مان این است که کار سیاسی به نفع نظام و ارزش ها و انقلاب باشد.

- مسئله اصلی پیگیری معیشت مردم است. باید دید سرنوشت وعده هایی که به مردم دادند به کجا رسید؟ آیا وعده و اقدامات با هم همخوانی دارد؟ وقتی زلزله شد یکی از دوستان رسانه ای اصلاح طلب یک روز بعد از زلزله زنگ زد، نظیر همان سوال ها را پرسید. به او گفتم خانم محترم زلزله شده است مردم نان، آب، امنیت، سلامتی، مداوا و کمک می خواهند، چرا اینها را پیگیری نمی کنید. رسالت رسانه ها پیگیری مشکلات مردم است یا پیگیری اینکه آیت‌الله مصباح چه کار می کند؟ پایداری چه کار می کند؟ چه زمانی ملاقات داشتند؟ چه گفتند؟ نقشه و برنامه پایداری چیست؟ تصور می کنند ما نشستیم همه اش علیه دیگران نقشه می کشیم. به او گفتم ما نیز مثل همه مردم موضوع زلزله را پیگیری می کنیم که چه اقداماتی شده است؟ نهایتا آخرش دعوایمان شد. حالا آیا شما نیز همین نکته را می خواهید پیگیری کنید یا فقط می خواهید بدانید گروه های دیگر چه کار می کنند؟

- مسئله قدس برای ما الان موضوع اول است. انتظار داریم دستگاه دیپلماسی فعال تر برخورد کند. انتظار داریم مردم شفاف بدانند وزیر خارجه انگلیس برای چه آمده بود و چه کار کرد و رفت؟ البته تلویزیون خلاصه صحبت ها را پخش کرد اما ما متوجه نشدیم آمد و رفت او برای چه بود. کسی سابقه او را باید درآورد، متوجه می شود این آدم در شهرداری و دوره نمایندگی‌اش فاسد و جاسوس بوده، از برخی محافل سیاسی نیز طرد شده است. حال چنین آدمی که جرثومه فساد است و از یک مرکز فساد بلند شده به ایران آمده، برای چه بود؟ خودمان می دانیم انگلیسی ها و فرانسوی ها دنبال مذاکره درباره موشک هستند تا تکمله به برجام بزنند. بله پایداری درباره اینها حرف دارد. ما حرف هایی می زنیم که آمریکا بدش بیاید و دوستان خوششان بیاید.

- (مردم انتظار داشتند که پایداری در موضوع بست‌نشینی آقای احمدی‌نژاد و مقابله با جریان انحرافی موضع شفاف بگیرد) مردم چنین انتظاری ندارند. این انتظار گروه‌هاست. گُنده کردن موضوع احمدی‌نژاد به نفع نظام نیست. همه هم می‌دانند پایداری با احمدی‌نژاد هیچ صنمی ندارد. اصلا پایداری درست شد که خط رهبری را پیگیری کند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این‌همایش که در تالار شهدای ارتش برگزار شد حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی اصلی‌ترین وظیفه شورا‌ها را خدمت به مردم دانست و‌گفت:این فرصتی که خدای متعال برای اعضای شورا‌ها فراهم کرده، باید چنان استفاده شود که شورا‌ها بتوانند در پیشگاه خدا پاسخگو باشند.
حجت الاسلام حجت قاسم خانی افزود: از این مسوولیتی که بر عهده شما گذاشته شده تا می‌توانید برای گره گشایی از مشکلات حوزه مسوولیت خود استفاده کنید و هرچه در توان دارید در این راستا به کار ببرید.
پاشایی مدیرکل امور شورا‌های اسلامی استاندار‌ی آذربایجان غربی در این همایش گفت: در سال گذشته در مجموع ۷۱۲ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های استان واریز شد‌که نسبت به دوسال قبل افزایش ۴ برابربیشتر بوده است .
وی افزود:در این‌مدت ۸۰ میلیارد تومان به دهیاری‌های شهرستان پرداخت شده است.
پاشایی افزود: در روستا‌های استان ۶ هزار۵۰۰ نفر عضو نهاد‌های مردمی شورا‌ها هستند.
علی نژاد فرماندار شهرستان خوی هم در این همایش گفت: شورا از ارکان مردم سالاری دینی و نماد خدمت به مردم است.
صادق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر ستان خوی هم در این همایش از عضویت بیش از ۲۶۰ نفر در شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان خوی خبر داد وگفت: تشکیل کمیته ویژه سرمایه‌گذاری با هدف حمایت از توسعه زیر ساخت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف در اولویت برنامه‌های شورای اسلامی شهرستان قرار دارد.
در پایان این همایش با اهدای لوح از ۵۹ نفر از سور‌های اسلامی موفق و‌فعال شهرستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی