Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای الحشد الشعبی به زودی عملیاتی گسترده در مناطق شمالی عراق برای مقابله با گروهک های تروریستی تازه تأسیسی چون انصار السنه و «رایات البیض» آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «الاخبار»، «ابو رضا النجار» فرمانده نیروهای الحشد الشعبی در محور شمال عراق اعلام کرد که به زودی عملیات پاکسازی کوه های منتهی به شهر «طورخورماتو» آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر النجار ضمن تأکید بر اینکه روستاهای ترکمانی هر از گاهی شاهد حملات مختلف هستند تأکید کرد که در طول چند روز آینده عملیات گسترده ای با همکاری نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراقی برای پاکسازی کوه های منتهی به روستاهای ترکمانی در شهر طوزخورماتو انجام خواهد شد.

قرار است در این عملیات گروهک تروریستی تازه تأسیسی به نام «پرچم های سفید» مورد هدف قرار بگیرند، بعد از شکست داعش در عراق و سوریه گروه های موازی و مشابه ای تأسیس شده اند مانند گروهک «انصار السنه» که عناصر این گروه را اعضای باقیمانده از تروریست های داعش و جبهه النصره و القاعده تشکیل می دهند اما هنوز نهادهای امنیتی نتوانسته اند اطلاعات زیادی در خصوص گروه «رایات البیض» یا پرچم های سفید به دست بیاورند.

این فرمانده نیروهای الحشد الشعبی اعلام کرد که نیروهای الحشد الشعبی حمله به مواضع تجزیه طلبان را نیز آغاز کرده است که اولین گام از این عملیات برای پیشروی در عمق مناطقی است که از آن به سوی غیر نظامیان حملاتی صورت می گیرد.

بر اساس این خبر محور عملیاتی نیروهای امنیتی عراقی و نیروهای الحشد الشعبی مناطق تجمع تروریست های پژاک، انصار السنه و گروه پرچم های سفید خواهد بود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: بارش‌های سیل‌آسا از بعد از ظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل را در بر می‌گیرد. - اخبار استانها -

مهدی خدمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر اردبیل در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی به سر می‌برد که با تغییر جوی به سطح زرد هواشناسی از بعد از ظهر امروز، شاهد بارش‌های متناوب و سیل‌آسا در اردبیل و شمال استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران اردبیل در آمادگی کامل به سر می‌برد، تصریح کرد: با توجه به حادثه تلخ فوت هفت نفر از هموطنانمان در سیل سال گذشته، آمادگی‌های لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی اندیشیده شده و مدیریت بحران اردبیل با اعلام آماده‌باش در میدان کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: به کوهنوردان توصیه کرده‌ایم در صورتی که صعود اجباری ندارند، برنامه‌های ورزشی و کوهنوردی خود را به روزهای آینده موکول کرده و مسافران نیز باید از هرگونه اتراق در مسیل‌ها و مناطق آبگیر خودداری کنند.

خدمتی افزود: مدیریت بحران اردبیل با برگزاری جلسات فوق‌العاده تمهیدات لازم را برای وقوع سیلاب اندیشیده و با توجه به اینکه احتمال سیلابی شدن شهرهای شمال استان وجود دارد، در تمامی شهرستان‌‎ها مدیریت بحران اعلام آماده‌باش کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل بیان کرد: از بعد از ظهر امروز شاهد طوفان باران، رگبار رعد و برق و تگرگ در مناطق مختلف استان خواهیم بود که شایسته است مردم به هشدارهای هواشناسی توجه کرده و آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران