Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی نی ریز برگزار شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نبض نی ریز؛ بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش کتبی با حضور بیش از 200 دانشجو و استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز همزمان با سایر واحدهای دانشگاهی برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش کتبی با حضور بیش از 200 دانشجو و استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز همزمان با سایر واحدهای دانشگاهی برگزارشد.

نسرین پهلوان کارشناس کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز  ضمن اعلام این خبر گفت: مسابقات قرآن و عترت خود گواه محکمی است بر دلبستگی جوانان به قرآن و اهل بیت(ع) و شرکت گسترده دانشجویان در مسابقات قرآن، نشان از عمق علاقه مندی آنان به آموزه های اسلامی است.

کارشناس قرآن و عترت واحد نی ریز همچنین از برگزاری مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت در بخش شفاهی در واحد نی ریز خبر داد و گفت: نتایج این مسابقات 21 دی ماه اعلام می گردد و نفرات منتخب واحدها با اهداء جوایز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا دور اول با حضور ۴۰ حافظ در رشته‌های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار شد.


حجت الاسلام زارع افزود: در پایان به قبول شدگان ۱۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۵ معادل دیپلم، ۲۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۴ معادل فوق دیپلم، ۳۰ جزء مدرک درجه ۳ معادل لیسانس، درجه ۲ فوق لیسانس، درجه ۱ دکترا طی مراحلی در طول سال اعطا می‌شود.


وی ادامه داد: قبول شدگان در این آزمون به مرحله دوم یعنی حسن حفظ اواخر تیرماه راه خواهند یافت

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد