Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر سعادتی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:علاوه بر 56 کانون فرهنگی در مساجد شهر دزفول تعداد 70 کانون نیز در مناطق روستایی این شهرستان با استقبال جوانان فعالیت دارند.
وی فعالیت کانون های فرهنگی هنری را در جذب جوانان ، نوجوانان و کودکان به مساجد مهم و اثر گذار دانست و گفت: این کانون های فرهنگی در تمام ایام سال فعال بوده و متناسب با نیاز جوانان برنامه های آموزشی فرهنگی ، هنری و مذهبی برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول همچنین به شرکت 190 نفر از جوانان پسر و دختر دزفول در مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: دزفول بیشترین تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی مدهامتان را در استان خوزستان به خود اختصاص داده است.
سعادتی فرد گفت: از این تعداد 27 نفر مجوز حضور در مسابقات استانی را کسب کرده و یک نفر نیز در مسابقات کشوری که هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است حضور دارد.
وی پیشنهاد تشکیل شورای قرآنی دزفول و انجمن خیرین قرآنی را داد و گفت:‌ آماده همه گونه همکاری با شورای قرآنی شهرستان هستیم.
به گزارش ایرنا آئین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان شهرستان دزفول در سالن مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول برگزار شد.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در این آئین با استقبال از پیشنهاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در خصوص تشکیل شورای قرآنی گفت: تشکیل شورای قرآنی ظرفیت قرآنی شهرستان دزفول را بالاتر خواهد برد و این موضوع در شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیگیری می شود.
حسین براتی دبیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان نیز در این آئین گفت:در حال حاضر بیش از یکهزار و 200 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خوزستان فعال هستند که امسال 13 نفر از بهترین ها در بخش های مختلف قرآنی به مسابقات کشوری اعزام شدند.
در این آئین به نفرات برتر جشنواره قرآنی مدهامتان دزفول و موسسه های قرآنی لوح تقدیر اهدا شد.
6068
خبرنگار:محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه امروز در نشست روسای حوزه‌های علمیه، نخبگان، دانشجویان، اساتید و هیأت رئیسه دانشگاه‌های گلستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال‌های اخیر براساس نیاز‌های عصر جدید در موضوعاتی مانند تهیه سند امنیت غذایی، سند هوش مصنوعی و سند فناوری کوانتونومی متمرکز شده است.

وی افزود: علت تحریم این شورا از طرف دولت‌های غربی، تمرکز فعالیت‌های جدی ما در زمینه علوم جدید بوده است.

حجت الاسلام خسروپناه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه راهکار‌های مقابله با مهاجرت نخبگان و تحقق الگوی حکمرانی نخبگانی نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: با تلاش‌های چند دهه اخیر در زمینه توسعه علوم انسانی و اسلامی، امروز ایران به یکی از کشور‌های شاخص در رشد کیفی این علوم تبدیل شده و هیچ کشوری به اندازه ما در این عرصه پیشرفت نداشته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: سند دانشگاه اسلامی در سال‌های گذشته در این شورا مصوب شده است و با اجرای این سند غالب مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌ها رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی