Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت:طی حکمی مجید امیر تیموری امروز با حضور حجت‌الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه ، مسئولین و جمعی از فرهنگیان شهرستان جیرفت به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش این شهرستان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از تلاش‌های احمد اسکندری نسب رئیس سابق آموزش و پرورش جیرفت افزود:خدمات جهادی و صادقانه احمد اسکندری نسب برای همیشه در تاریخ جیرفت ثبت و نهضت مدرسه سازی در این شهرستان آغاز شد.

امینی روش با بیان اینکه توجه به آموزش و پرورش در اولویت امور دولت تدبیر و امید است تصریح کرد:با اتحاد و همدلی و جذب خیرین مدرسه ساز در دولت یازدهم ،نهضت مدرسه سازی در جیرفت آغاز شده و به طور متوسط در هرماه یک مدرسه کلنگ زنی یا افتتاح شده است.

احمد امینی روش با اشاره به نهادینه شدن مدیریت جهادی در آموزش و پرورش جیرفت گفت:جایگاه و مقام معلم بایستی بیشتر از گذشته ارتقاء پیدا کند.

فرماندار شهرستان جیرفت اظهار کرد:بامشارکت مردم و درآمدهای پایدار ،زمینه رفع مشکلات آموزش و پرورش فراهم می شود و امیدواریم مجید امیر تیموری باتوجه به شناختی که از این مجموعه دارد زمینه رشد و شکوفایی آموزش و پرورش را بیشتر از گذشته فراهم کند.
انتهای پیام/ح

معرفی رئیس جدید آموزش وپرورش جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان

 رضامراد صحرایی در جمع قهرمانان جهانی والیبال دانش آموزی که در سالن وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند، با بیان اینکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش توسعه تربیت‌بدنی است گفت: مفتخرم در این دولت ۲۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است، ۵ دهکده جامع ورزشی احداث خواهد شد چراکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش تقویت تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه لذت خلق افتخار در دوره نوجوانی گوارای وجودتان افزود: این پیروزی تقدیم به همه معلمان شما باشد که در شکل‌گیری شخصیت شما تاثیرگذار بوده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سلامت جسمی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های پیوسته ما در آموزش و پرورش، است، ادامه داد: سلامت جسم و بدن برای یادگیری عمیق و برای نقش آفرینی دقیق مهم است. در نتیجه از وظایف ما این است که در ساحت زیستی و بدنی کمک کنیم.

صحرایی با بیان اینکه یکی از آرزوهای من این است که هر روز حداقل یک ساعت دانش‌آموزان در مدرسه ورزش کنند گفت: این مهم را حتما دنبال می‌کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش داشتن اعتماد به نفس تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران را یک فاکتور خیلی مهم برشمرد و افزود: شما در مقابل تیم‌های اروپایی بازی کردید، این‌قدر اعتماد به نفس داشتید و کار خودتان را کردید، ارزشش از کاپ و مدال بیشتر است. 

وی خطاب به مسئولان ورزش کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهید تیم قوی درست کنید به مدرسه‌ها بیایید. بهترین‌ها در مدرسه هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • پول هست زمین نیست!
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است