Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -بهترین فواید استفاده از کرم ضد چروک  و ضد آفتاب



همه ما کم و بیش نام کرم ضد چروک را شنیده ایم. این کرم ها در انواع مختلف و برای سنین گوناگون در بازار موجود می باشند.

بهتر است قبل از انتخاب کرم ضدچروک به متخصص پوست مراجعه نموده تا پوست شما بررسی گردد و بر اساس نیازهای پوستی، کرم متناسب با آن تجویز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روند پیری پوست



روند پیری پوست روندی طبیعی است که با افزایش سن اتفاق می ‌افتد، ولی برخی عوامل خارجی این روند طبیعی را سرعت می بخشند که در این میان، آفتاب مهم ترین و اصلی‌ترین عامل محسوب می‌ شود. به همین دلیل استفاده از ضد آفتاب و مرطوب کننده های مناسب نوع پوست، برای همه سنین و جنسیت ها در تمام روزهای سال به شدت توصیه می گردد.

با افزایش سن و کاهش کلاژن پوست، چهره فرد تغییر می کند و چروک می شود. کلاژن باعث حفظ حالت کشسانی پوست می شود.

همه افراد به خصوص خانم ها این تغییر را خوشایند نمی دانند و در صدد جبران این ناملایمت پوستی بر می آیند.

سن خرید کرم ضد چروک



شروع استفاده از کرم‌ های ضد چروک به نوع پوست فرد و میزان خشکی آن نیز بستگی دارد. ممکن است فردی با پوست بسیار خشک، این چروک‌ها را حتی از سن 25 سالگی نیز داشته باشد، بنابراین زیر نظر پزشک باید کرم‌ های مرطوب‌ کننده و ضد چروک را به‌ طور همزمان استفاده کند.

تفاوت‌ های فردی زیادی میان افراد گوناگون وجود دارد ولی معمولا حدود سن 30 سالگی ساخت کلاژن در پوست کند شده و به تدریج متوقف می‌ شود. شروع استفاده از کرم‌های محافظتی در حدود این سن پیشنهاد می ‌شود.

مواد تشکیل دهنده کرم ضد چروک

کرم های ضد چروک انواع متعددی دارند و می ‌توانند حاوی اسیدهای میوه و رتینوئیدها، انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و مرطوب‌کننده‌ها باشند.

ویتامین‌ های E و C و A نیز در بیشتر این کرم‌ها وجود دارند.

ممکن است فهرستی طولانی از مواد تشکیل‌ دهنده را روی این کرم‌ها مشاهده کنید، ولی در حقیقت مواد موثر این کرم‌ها، محدود و مشخص هستند و مقداری از این مواد در واقع برای رطوبت‌ رسانی و یا به عنوان مواد نگه‌دارنده وارد ترکیب کرم ضد چروک شده اند.

تاثیر کرم ضد چروک

وقتی از کرم ضد چروک استفاده می ‌کنیم، تنها جلوی آسیب‌ های ناشی از رادیکال‌ های آزاد و دیگر صدمات محیطی را می ‌گیریم، ولی در صورتی که آسیب وارده به یک سلول بسیار شدید باشد، نمی توان آن را جبران نمود.

انواع قرص های لاغری و تاثیرات آن

انواع قرص های لاغری

قرص های لاغری چقدر تاثیرگذار هستند؟ آیا می توان تنها با خوردن منظم یک یا چند قرص لاغری، به وزن مورد نظر رسید؟ آیا این قرص ها موجب بروز یبوست می شوند؟

این ها و هزاران سوال دیگر ممکن است در ذهن افراد دارای اضافه وزن ایجاد گردد. در این مطلب سعی داریم، علاوه بر معرفی بهترین مکمل های لاغری از داروخانه آنلاین مثبت سبز پیرامون این قرص ها اطلاعات بیشتری را با شما در میان بگذاریم…

تعریفی جامع از چاقی:




چاقی یک بیماری مزمن است که اضافه وزن غیر طبیعی بدن تعریف می شود، که اثرات بسیار مخربی بر روی سلامت انسان دارد.

راه های خلاصی از اضافه وزن:

شاید تکراری ترین بحث در حوزه سلامت، بخصوص در روزگار اخیر، بحث پیرامون چاقی، اضافه وزن و راه های خلاصی از آنها بوده است. همه ما کم و بیش می دانیم که فعالیت و ورزش حتی پیاده روی، درکنار داشتن رژیم غذایی صحیح می تواند تناسب اندام را به ارمغان آورد.

ننوشیدن مایعات بین غذا، حذف نمک و چربی اضافی، خوردن سالاد پیش از غذا، خوب جویدن و حذف مواد غذایی پر نشاسته، کم کردن ریزه خواری و خوردن بیشتر میوه جات و… از عمده راهکارهای خلاص شدن از شر چاقی می باشد.

مبحث مهمی به نام شاخص توده بدن:

شاخص توده بدنی یا (BMI (body mass index سنجشی آماری برای مقایسه وزن و قد یک فرد است. دانستن نحوه محاسبه و به دست آوردن عدد شاخص توده بدنی، درکنار موارد مهمی چون جنسیت، سن و… زیر نظر متخصص می تواند به شما در مسیر کاهش وزن بسیار کمک کند. در این رابطه مطالعه مقاله "شاخص توده بدنی یا BMI” را در کنار دیدن ویدیوی آن به شما پیشنهاد می دهیم.

قرص های لاغری

گاهی افراد با وجود مراعات موارد ذکر شده، باز هم نمی توانند به وزن ایده آل خود برسند، در این حال است که مصرف انواع مرغوب قرص های لاغری می تواند موثر واقع گردد.

حال در میان مکمل های گیاهی سایت داروخانه مثبت سبز برخی از موارد پر تقاضا را با هم به لحاظ کیفیت و مواد تشکیل دهنده، بررسی می کنیم:

کپسول اسلیم فول سبز دارو (sabzdaru Slim):

کپسول اسلیم فول سبز دارو با ترکیبات گیاهی موثر، موجب سوختن چربی اضافه بدن شده و میل شما به شکر و شیرینی را کاهش می دهد. این محصول در کنار یک برنامه مناسب رژیم غذایی، در کاهش وزن بسیار کارآمد خواهد بود. در روش مصرف این کپسول 60 عددی آمده است که دو کپسول، سه بار در روز و همراه با غذا میل گردد.

قرص گرین تیدین دینه (Dineh Green Tea Din):

این محصول در بسته بندی 50 عددی، کاهنده وزن، کلسترول و تری گلیسیرید می باشد. مصرف برگ چای سبز دارای اثرات مثبت در سلامت قلب و عروق است. مواد موثر آن مانند پلی فنل ها ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهند. در نتیجه قرص گرین تیدین در پیشگیری از تصلب شرایین و بیماری های قلبی و کاهش ریسک ابتلا به سرطان مفید و موثر می باشد.

کپسول لاغری تن لس سلامت گستر آرتیمان (Artiman Tan Less Weight Less):

محصول 60 عددی با استفاده از ترکیبات گیاهی شامل زیره سیاه، زنیان، کرفس و چای سبز به کاهش وزن کمک می کند. این کپسول از طریق افزایش سوخت و ساز و کاهش جذب کالری در بدن باعث چربی سوزی خصوصا در ناحیه شکم و پهلو شده و ضمن کاهش اشتها در کاهش چربی خون نیز موثر می باشد.

کپسول سی ال ای تونالین وبر نچرالز (Webber Naturals CLA Tonalin):

کپسول سی ال ای تونالین وبر نچرالز یک چربی سوز سالم و طبیعی بدون هیچ گونه عارضه برای کمک به کسانی که بدنبال چربی سوزی و کسب توده های عضلانی هستند، می باشد. در روش مصرف این محصول 60 عددی آمده است که 3 عدد کپسول ژلاتینی سی ال ای تونالین را 3 بار در روز و یا مطابق دستور پزشک مصرف گردد.

نکات مهم

•    حتما در حین مصرف انواع قرص های لاغری، فعالیت خود اعم از ورزش یا حتی پیاده روی را افزایش دهید.

•    خوردن این قرص ها به شما این مجوز را نمی دهد که رژیم غذایی نامناسبی داشته باشید.

•    زمانی که قرص های لاغری را مصرف می کنید، مایعات به مقداری زیاد بنوشید!


منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه‌ها، گفت: داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.

به گزارش مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توزیع شیرخشک یارانه ای تا سقف ۱۰ قوطی در هر ماه توزیع شیرخشک یارانه‌ای تا ۱۰ قوطی در هر ماه

دیگر خبرها

  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین