Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@00:35:53 GMT

جسد مرد جوانی در جنگل دلند رامیان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۸۸۱

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی گلستان از کشف جسدی در جنگل دلند شهرستان رامیان خبر داد و گفت: این جوان با ضربات چاقو کشته شده است.

مجتبی مروتی در گرگان اظهار کرد: عصر روز گذشته ساعاتی پیش بر اساس گزارشات مردمی، جسد مرد جوانی در جنگل‌ دلند شهرستان رامیان کشف شده است.

وی ادامه داد: این مرد جوان بر اثر ضربات چاقو به قتل Murder رسیده و تحقیقات برای کشف حقیقت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، از لحظه کشف جسد اقدامات تحقیقاتی پلیس Police آگاهی برای شناسایی قاتل The Murderer و یا قاتلان همچنان ادامه دارد و پلیس آگاهی هرگونه اظهارنظر در خصوص جزئیات این حادثه Incident را منوط به تکمیل تحقیقات دانسته و اعلام کرده دراین ارتباط دو مظنون دستگیر شدند.

سرهنگ علی اکبر بای فرمانده انتظامی رامیان درشرق استان گلستان گفت: جسد این فرد که از اهالی روستای گلند از توابع شهر دلند شهرستان رامیان می باشد، ساعت 17 عصر روز گذشته درجنگل دلند پیدا شد.

وی گفت: این فرد براثر درگیری و با ضربات چاقو به قتل رسیده بود که بلافاصله پس از اطلاع نیروهای انتظامی، تیمی برای بررسی موضوع تشکیل شد و تاکنون در این ارتباط دو مظنون نیز دستگیر شده اند.

سرهنگ بای اضافه کرد: تحقیقات پلیس Police برای بررسی کارشناسانه موضوع و دستگیری قاتل The Murderer یا قاتلین ادامه دارد.

شهرستان رامیان با افزون بر 85 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با مهر در خصوص سیل اخیر که در استان جاری شد، اظهار کرد: در چهارم و پنجم اردیبهشت ماه ۱۸ محور اصلی و ۵۱ محور غیر اصلی در حوزه راه فرعی روستایی استان گلستان دچار سیل شدند.

وی افزود: طی این دو روز در ۱۲ شهرستان چون علی آباد، آزادشهر، رامیان، گنبد، کلاله، مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، بندرترکمن، کردکوی، آق قلا و گرگان سیل داشتیم که در حوزه راهداری مبلغ ۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت وارد کرد.

وی پل بایلر در محور گنبد - کلاله و پل سید کلاته رامیان را به عنوان مکان‌های یاد کرد که به دلیل طغیان آب در سیل دچار آسیب شدند و افزود: پل بایلر در کوتاه‌ترین زمان بازگشایی شد و ترافیک بر قرار شد اما پل سید کلاته پل آب نما قدیم بوده که در زمان جهاد سازندگی در این مسیر ساخته شد. در بازدیدهای به عمل آمده مشاهده شد دیواره‌های سنگی اطراف پل هم در حال تخریب است و باید اقدامت سریع برای حفظ دیواره‌های در حال تخریب انجام می‌شد

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • خسارت۵۷میلیاردتومانی به راهداری گلستان