Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست؛ دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی باشگاه چهارشنبه شب بین دو تیم رئال مادرید و الجزیره برگزار شد و این بازی با پیروزی دو بر یک قهرمان لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

مادرید از شروع بازی میزبان را تحت فشار قرار داد و توانست چند بار دروازه این تیم را تهدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه پنج ضربه کریستیانو رونالدو با برخورد به دست دروازه بان به تیرک برخورد کرد. لحظاتی بعد شوت لوکا موردیچ نیز پس از دفع دروازه بان الجزیره به تیرک برخورد کرد. میزبان پس از ۱۱ دقیقه برای اولین بار وارد محوطه جریمه شد و دقایقی بعد توانست نخستین ضربه اش را به سمت دروازه مادرید بزند.

شاگردان زین الدین زیدان به حملات خود ادامه دادند و کاسیمرو توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند اما VAR (فناوری بازبینی تصاویر) آن را مردود و آفساید اعلام کرد. موقعیت های مادرید یکی از پس از دیگری از دست می رفت که ناگهان برخلاف جریان بازی الجزیره به گل رسید. اشتباهات خط دفاعی مادرید باعث شد گل نخست بازی را رومارینیو در دقیقه ۴۱ به ثمر برساند. نیمه اول با پیروزی مهمان به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم الجزیره دوباره به گل رسید که VAR آن را مردود اعلام کرد. این گل در شرایط آفساید به ثمر رسید. در ادامه دروازه بان الجزیره که چند بار مانع باز شدن دروازه اش شده بود به علت آسیب دیدگی زمین را ترک کرد. بالاخره مادرید در دقیقه ۵۳ به گل رسید و رونالدو گلزنی کرد. شاگردان زیدان پس از این گل کاملا توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند و حمله می کردند. کریم بنزما سه فرصت گلزنی را از دست داد. مهاجم فرانسوی نخستین ضربه اش را به دستان دروازه بان تیم حریف زد و دو ضربه دیگرش به تیرک برخورد کردند. در دقیقه ۸۱ بالاخره زیدان او را تعویض کرد و گرت بیل به میدان رفت. لحظاتی بعد مهاجم ولزی توانست گل دوم و پیروزی تیمش را به ثمر برساند. در ادامه حملات قهرمان لیگ قهرمانان بی نتیجه بود و نتوانست گل سوم را وارد دروازه حریف کند.

مادرید با این پیروزی حریف گرمیو در فینال جام جهانی باشگاه ها شد. دیدار نهایی هفته آینده برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت