Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی گفت: تصمیمات شورای گفت‌و‌گوی بخش خصوصی و دولت در استان مرکزی باید اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، منوچهر توسطی شامگاه چهارشنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی با دولت با هدف ایجاد ارتباط نزدیک‌تر فعالان بخش خصوصی با دولت، تسهیل روابط و برطرف کردن موانع تولیدی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستور کاری که وجود داشت مشکلاتی در حوزه انبوه‌سازان بود که در سه موضوع مطرح شد و خوشبختانه مصوباتی داشت که برطرف کردن مشکلات این بخش را به دنبال دارد و به رونق این بخش کمک می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی تصریح کرد: مشکل دیگری که مطرح شد که ظرفیتی در حوزه ماده 191 قانون کار وجود دارد که در راستای برطرف کردن شمولیت کارگاه‌های زیر 10 نفر از تعدادی از مواد قانون کار بود که با اکثریت آرا موافقت شد که به شورای عالی کار پیشنهاد کنیم.

توسطی بیان کرد: نتایج این بخش هم افزایش اشتغال بیشتری را در کشور و استان و همچنین برطرف کردن مشکلاتی که ناشی از عدم رعایت قانون گریبان‌گیر کارفرما می‌شود را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم که بخش خصوصی با دولت بتواند با تعامل و همکاری بیشتر بتواند در راستای توسعه و رونق اقتصادی عمل کند و پیش بروند.

رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی عنوان کرد: جایگاه شورای گفت‌وگو از لحاظ قانونی بالا است و هدف دولت از ایجاد شورای گفت‌و‌گو تشریک بیشتر نسبت به برطرف کردن موانع کسب و کار و تسهیل فعالیت‌های اقتصادی و منطقی کردن اندازه دولت و توسعه سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور است.

توسطی خاطرنشان کرد: شورای گفت‌وگو در ادامه سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و همسو با بخش اقتصادی سیاست‌های کلی برنامه پنجم ابلاغی مقام معظم رهبری است که به دنبال ماده 75 قانون پنجم توسعه شکل گرفت.

وی اضافه کرد: تقاضای ما از تشکل‌ها و تشکل‌های بزرگی که سهم زیادی در فعالیت‌های اقتصادی دارند این است که مشکلاتشان را با ادله کافی به دبیرخانه شورای گفت‌وگو ارسال کنند تا در دستور کار شورا قرار بگیرد و خودشان هم در بررسی‌های کارشناسی مشارکت کنند تا نتایج بتواند برایشان مفید باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی تصریح کرد: هدف از شورای گفت‌وگو  تقابل با دستگاه‌های دولتی نیست بلکه گفتمان و یک تعامل بر اساس معیار‌ها و قوانین است تا کمک کنیم کشور از بحران‌های اقتصادی خارج شود.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900361

دیگر خبرها

  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • گام عملی برای جهش تولید
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد