Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قاینات وزیرکوه گفت::حوزه نشر وکتاب ،به خصوص در استان خراسان جنوبی ومناطق محروم مشکلات زیادی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم قائن ، فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاینات وزیرکوه در اولین همایش مولفین شهرستان قاینات که به مناسبت بزرگداشت روز شهادت شهدای 22آذر1357شهرستان برگزار شد اظهار کرد:تنها شهرستانی که در خراسان جنوبی  برای پیروزی انقلاب شهید تقدیم کرده است قاینات است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به فرمایش بنیان گذار انقلاب اسلامی،امام خمینی(ره) قلم ها هستند که شهدا را می سازند وتقارن این جلسه وتجلیل از قلم به دستان توسعه کشور وشهرستان قاینات امری است مقدس. چرا که هم پاسداشت روز شهیدان انقلاب اسلامی وهم تجلیل از قلم به دستان وعالمان این دیار است.

فلاحتی در ادامه گفت:حوزه نشر وکتاب ،به  خصوص در استان خراسان جنوبی ومناطق محروم خیلی مشکل دارد ودغدغه چند میلیون تومان برای نشر اثریک نویسنده در یک شهرستان درست نیست  ومولفینی هستند که آثار زیادی را آماده نشر دارند اما برای مسائل مادی آن مانده اند.

وی درادامه با اشاره به پروژه های نیمه تمام در حوزه فرهنگ وارشاد اسلامی قاین گفت:حوزه ارشاد شهرستان قاینات مکان اداری ندارد وهنرمندان در انجمن های متعدد گرفتارند واقداماتی هم انجام شده است اما نتیجه ای نداشته است ومجتمع فرهنگی هنری شهرستان قاینات با 60درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند اعتبارات استانی است تا با تکمیل آن مشکلات هنرمندان وانجمن های هنری حل شود.

فلاحتی به پروژه پلاتو اداره ارشاد قاین اشاره کرد وگفت: این پروژه هم تا کنون مقدمات کلنگ زنی آن انجام شده واقداماتی توسط خود هنرمندان صورت گرفته است وتکمیل آن کمک های استانی را می طلبد.

نماینده مردم قاینات وزیرکوه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:علی رغم این که 11سال از استان شدن خراسان جنوبی می گذرد ولی متاسفانه هنوز در استان همگرایی وانسجام استانی را پیدا نکرده ایم وبرخی از مدیران ما در استان هنوز تفکر منطقه ای دارند ونه استانی واین ها مارا رنج می دهد

وی اضافه کرد:ورود به برخی از عرصه ها ،حذف برخی از پروژه ها وجابه جایی پروژه ها وتوجه داشتن روی یک حوزه خاص برای شهرستان قاینات سنگین است وقاینات هم ضربه می خورد.

 وی با ابیان این که نگاه استاندار خراسان جنوبی(مروج الشریعه) هم یک نگاه توسعه یافته است ونگاه دولت هم به این سمت وسو است وامیدواریم شاهد ماجراهایی که باعث دغدغه مردم می شود نباشیم.

فلاحتی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از برگزاری این همایش ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در کنار همدیگر مباحث زیرساختی شهرستان در جهت توسعه آن  دنبال کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر این شهید روز گذشته در شهرستان طبس و امروز نیز با حضور باشکوه مردم در بشرویه تشییع شد.


پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.


شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


مراسم تشییع این شهید امروز در میدان امام خمینی بشرویه برگزار شد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی