Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندارچهارمحال و بختیاری درنشست ویژه بررسی مشکلات چهارخطه شدن محورارتباطی شهرکرد-شلمزار،ضرب الاجل برای تخصیص کامل اعتبارات رفع نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی این استان را صادرکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛ مهندس اقبال عباسی با تسلیت درگذشت 6 تن از جمله اعضای یک خانواده در حادثه رانندگی عصر روز سه شنبه در این مسیر تاکید کرد: تاکنون 60 نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری شناسایی شده که رفع این نقاط 836 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که برای سال جاری 400 میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که تمامی نقاط حادثه خیز چهارمحال و بختیاری باید تا پایان سال 1397 رفع شود، یادآور شد: رفع نقاط حادثه خیز استان نسبت به احداث راه های ارتباطی جدید در اولویت مسئولان اجرایی قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: احساس می شود در چهار خطه شدن محور ارتباطی شهرکرد - شلمزار سستی شده است.

وی گفت: ارتقای وضعیت علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی، تقویت امور مرتبط با پلیس راهنمایی و رانندگی، درخواست همکاری از مردم در اجرای طرح ها، معرفی افراد مزاحم و مانع در اجرای پروژه ها به مراجع قضایی و مردم و برخورد جدی با متخلفان باید در اولویت قرار گیرد.

عباسی تاکید کرد: مسئولان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از فردا نسبت به فعال کردن طرح چهار خطه شهرکرد - شلمزار اقدام کنند.

وی افزود: پیش از این توافق هایی با برخی مالکان زمین های واقع در طرح احداث باند دوم چهار خطه شهرکرد - شلمزار صورت گرفته و نباید اکنون توافقات قبلی نادیده گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: عملیات اجرایی آن بخش از طرح چهار خطه شهرکرد - شلمزار که در مالکیت دولت قرار دارد، با اولویت انجام شود.

وی یادآور شد: ایجاد باند کند رو ویژه وسائط نقلیه سنگین در گردنه های چهارمحال و بختیاری مورد توجه مسئولان مرتبط قرار گیرد تا تصادفات دسته جمعی در این مسیرها کاهش یابد.

عباسی اظهار کرد: حساسیت برای حفظ جان انسان ها نیازمند اقدامات به موقع است و وقوع این گونه حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری و به ویژه در نزدیکی مرکز استان زیبنده مدیران نیست.

انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد

عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

انهدام باند سارقان جیب بر در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ۸ سارق سیم برق که به صورت گروهی اقدام به سرقت کابل‌های برق و خرید و فروش آن‌ها می‌نمودند، با صدور دستورات قضایی دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد