Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- هفت نفر در قلعه سفید نجف آباد براثر انتشار گاز در یک باب گرمابه عمومی مسموم و راهی بیمارستان شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 22 و 44 دقیقه شب گذشته رخ داد که به سامانه 115 اعلام و امدادخواهی شد.
دکتر غفور راستین افزود: مسموم شدگان هفت مرد بودند که در گرمابه ای در قلعه سفید به دلیل نشت گاز مسموم شدند و سه نفر که بین 23 تا 27 سال سن داشتند پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف آباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: چهار مرد دیگر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند.
علت این حادثه اعلام نشده است.
فوریت‌های پزشکی این شهرستان با برخورداری از 7 پایگاه با 8 واحد امدادی، 41 پرسنل و یک اتاق فرمان، به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.
شهرستان نجف آباد با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان است.
هرسال با آغاز فصل سرما میزان مسمومیت با CO افزایش می یابد.
منواکسید کربن گازی بدون رنگ و بوست و عمده ترین منبع تولید این گاز، سوختن ناقص نفت و گاز است ولی در اثر احتراق هر نوع ماده سوختنی بویژه در محیط های در بسته و فاقد اکسیژن تولید گاز منواکسید کربن امکان پذیر است.
ت/7135/ 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون - انتشاردهنده: عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان گفت: یک دستگاه خودرو پراید به دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان آباد به زمین فرو رفت. - اخبار استانها -

احمد رجبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه،دخوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند