Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز آمار ایران، براساس طرح جامع بازرگانی ١٣٩٣به طور متوسط کارکنان کارگاه های بازرگانی و خدمات ٥٢ ساعت کار می کنند. از کل میزان ساعت کار در هفته کارگاه های بازرگانی و خدمات ، ٥٨ درصد متعلق به کارکنان بدون مزد ، ٥ درصد آن را کارکنان پاره وقت و ٣٧ درصد را کارکنان تمام وقت انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین میزان ساعت کار هفتگی در کارگاه های بازرگانی و خدمات به ترتیب متعلق به فعالیت عمده فروشی با ٧٣ ، ساعت ، کارگاه های با فعالیت کتابخانه و سایر فعالیت فرهنگی با ٧١ ساعت ، خرده فروشی با ٥٥ ساعت، اقامتگاه ها با ٥٣ ساعت و کارگاه های اجاره داری با ٥٢ ساعت است.

همچنین کارکنان کارگاه های ورزشی با ٣٣ ساعت ،کارگاه های معماری و مهندسی با ٣٧ ساعت و کارگاه های حقوقی و حسابداری با ٣٩ ساعت، کمترین ساعت کار را در هفته داشته اند.

از کل میزان ساعت کار در هفته کارگاه های بازرگانی و خدمات ، ٥٨ درصد متعلق به کارکنان بدون مزد ، ٥ درصد آن را کارکنان پاره وقت و ٣٧ درصد را کارکنان تمام وقت انجام می دهند.

بیشترین میزان ساعت کار کارکنان بدون مزد درکارگاه های خرده فروشی ، با ٧١ درصد ، کارگاه های تعمیر رایانه و کالاهای شخصی و خانگی با ٦٩ درصد و کارگاه های با فعالیت های اجاره داری با ٥٣ درصد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد

مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان پیش‌بینی بارندگی در نقاط مختلف استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان و با توجه به پیش‌بینی تجمیعی هواشناسی، میزان بارش باران تا ۲۴ ساعت آینده در محور باغین – بردسیر و باغین – جوپار ۱۵ میلی متر، محور باغین – رفسنجان ۱۶ میلی متر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: میزان بارش باران در محور کرمان – کوهپایه ۱۰ میلی متر، محور زرند - حتکن ۱۲ میلی متر، محور زرند – کوهبنان (دشتخاک) ۱۲ میلی متر و محور زرند – راور (عیسی آباد) ۱۱ میلی متر است.

هم‌چنین طی ۲۴ ساعت آینده محور گلباف – حرمک - کشیت ۱۲ میلی متر، محور سیرچ - اندوهجرد ۱۰ میلی متر، محور سیرچ - شهداد ۱۰ میلی متر، محور راین - جیرفت ۱۰ میلی متر بارندگی خواهند داشت.

کد خبر 747900

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد