Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ عبدالمجید کرمی بیان داشت: مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی آگاهی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از وقوع یک فقره اختلاس با مبلغ بالا توسط یک باند ۱۴ نفره در یکی از شرکت‌های مورد قرارداد سازمان منطقه آزاد استان مطلع و موضوع را در دستور کار قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس و اخذ اطلاعات گوناگون از نماینده حقوقی سازمان منطقه آزاد مشخص شد اطلاعاتی که در سامانه دریافت عوارض ورود به منطقه آزاد ثبت شده است دارای تناقضاتی است و تخلف در سامانه مذکور صورت گرفته است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: بررسی‌های کارآگاهان حکایت از انجام اختلاس میلیاردی در این شرکت داشت که برای کسب نتیجه مطلق و محکم، تحقیقات دقیق‌تری از این شرکت صورت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی نشان داد با توجه به اینکه عوارض پرداختی شهروندانی که دارای کارت شهروندی هستند مبلغ پایین‌تری نسبت به سایر شهروندان است، بدین‌وسیله تعدادی از کارکنان شرکت با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود و همچنین تبانی با شرکت حسابرسی سازمان مذکور با دسترسی به مشخصات شهروندان منطقه آزاد و ثبت مشخصات آنان به‌جای مترددین عادی مابه‌التفاوت بیشتری دریافت و به حساب خود واریز می‌کردند.

سرهنگ کرمی بیان کرد: درمجموع افراد موردنظر مبلغ ۱۸ میلیارد ریال وجه را از حساب شرکت به نفع خود جابه‌جا کردند که درنهایت با هماهنگی قضایی ۱۴ نفر شناسایی و طی چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهمین پس از دستگیری در مواجه با اسناد و مدارک پلیس به جرم خود اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ثبت هر چه سریع‌تر انبارها و مراکز نگهداری کالای فعالان اقتصادی در سامانه مناطق آزاد، گفت: مراکزی که ثبت نشوند، پلمب می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مسعود مورموگویی امروز با اعلام این خبر به رسانه‌ها، اظهار داشت: با توجه به تاکید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در این منطقه آزاد، تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم تا تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالاهای خود در سامانه کشوری اقدام کنند.

وی از تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم درخواست کرد در این بازه زمانی نسبت به بارگذاری کامل اطلاعات درخواستی در سامانه Wms.freezones.ir اقدام کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: براساس اختیارات کارگروه ارتقا سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، انبارها و مراکز نگهداری کالاهای فعالان اقتصادی ثبت نشده در سامانه مناطق آزاد پلمب می‌شوند.

مورموگویی تاکید کرد: فعالان یاد شده با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و به قید فوریت، تمام انبارها یا مراکز نگهداری کالاهای مرتبط با فعالیت خود را در سامانه اعلام شده به صورت کامل ثبت کنند.

وی یادآور شد: بدیهی است ارائه خدمات آتی سازمان منطقه آزاد به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالای آنان در سامانه یاد شده است و در غیر این صورت کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز موظف است براساس اختیارات قانونی محوله و با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبارهای ثبت نشده در سامانه اقدام کنند.

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا، خاطرنشان کرد: تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم باید مدارک مربوط به تائیده انبارهای خود شامل ثبت نام در سامانه Wms.freezones.ir را به همراه اجاره‌نامه یا سند انبار و تائیدیه کد پستی با کاربری تجاری، انبار، کارگاه و خدماتی بودن مکان از اداره پست و مجوز مرتبط دارای اعتبار از سازمان منطقه آزاد قشم را به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تحویل دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد