Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:50:56 GMT

عربستان هم یارانه نقدی می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۸۲۱۳

عربستان که قصد دارد قیمت حامل های انرژی را افزایش دهد، از چند روز دیگر پرداخت یارانه نقدی به شهروندان کم درآمد و با درآمد متوسط خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از بلومبرگ، عربستان که قصد دارد در قالب برنامه کاهش وابستگی خود به اقتصاد نفتی قیمت حامل های انرژی را افزایش دهد، از چند روز دیگر پرداخت یارانه نقدی به شهروندان کم درآمد و با درآمد متوسط خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات سعودی، پرداخت این یارانه های نقدی ماهیانه از روز 21 دسامبر و با هدف جبران هزینه های تحمیل شده از کاهش یارانه ها و افزایش مالیات ها بر اقشار کم درامد آغاز خواهد شد. دولت عربستان قصد دارد از سه ماهه نخست سال آینده میلادی قیمت سوخت و برق را به تدریج افزایش دهد.

علی رجحی، مدیر برنامه پرداخت یارانه های نقدی گفت، بیش از 3.7 میلیون خانوار سعودی، معادل 13 میلیون نفر برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کرده اند. این تعداد بیش از نیمی از جمعیت عربستان را شامل می شود. وی افزود،

همه کسانی که برای دریافت یارانه درخواست داده اند، مستحق دریافت نخواهند بود.

رجحی افزود، کل رقم اختصاص داده شده در این برنامه بستگی به درآمد و تعداد افراد خانواده ای بستگی دارد که برای دریافت یارانه درخواست داده است.

عربستان قصد دارد قیمت بنزین، برق و سوخت هواپیما را در سه ماهه نخست سال آینده میلادی افزایش دهد. قیمت بنزین در عربستان قرار است حدود 80 درصد افزایش یابد و قیمت سوخت هواپیما نیز به سطح قیمت های بین المللی خواهد رسید.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

قیمت قطعی و علی الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد | چه کسانی می توانند ثبت نام کنند؟

متقاضیان فوق می توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

توضیحات:

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ ۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.

کد خبر 849649 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • تصمیم عربستان باعث افزایش قیمت نفت شد
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید می‌شود؟
  • طرح فجرانه کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد