Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@20:42:42 GMT

دبیرخانه جشنواره قرآنی مدهامتان بین‌المللی شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۹۴۴۰

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سیدجواد حسینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان که شب گذشته، 23 آذرماه در سالن همایش‌های مجتمع آفتاب ولایت مشهد برگزار شد، عنوان کرد: در نظام تعلیم و تربیت نیازمند کلید واژه «قنات» شامل واژگان قرآن، نماز، امام‌شناسی، توسعه فرهنگ ایثار، شهادت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستیم زیرا به لحاظ لغت‌شناسی واژه «قنات» وقتی آب از دل زمین در مکانی به هم پیوست پیدا می‌کند در نقطه ای به دل زمین می‌جهد و برای دشت طراوت، شادابی و شکوفایی به ارمغان می‌آورد.
حسینی با بیان اینکه هرکس به جریان قرآنی بپیوندد، پیروز خواهد شد، تصریح کرد: 17 هزار و 300 شرکت‌کننده از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در این رقابت‌ها شرکت کردند، پیروز هستند، اما باید در کنار قرآن‌خوانی، قرآن‌دانی را هم به جریان «قنات» اضافه کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مسابقات مدهامتان باعث طراوت فعالیت‌های قرآنی می‌شود، ابراز کرد: با برگزاری این مسابقات 131 رویداد دینی، فرهنگی و هنری را در مشهد 2017 در سطح بین‌المللی رقم زده‌ایم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود