Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دامغان در مجلس از اختصاص ۷۰ هزار میلیارد نومان تسهیلات به اشتغال روستایی در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، ابوالفضل حسن‌بیگی در نشست شورای اداری دامغان که با حضور فرماندار، دادستان، مدیران نهادها و دستگاه‌های اجرایی و صدها نفر از اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، دهیاران و شهرداران این شهرستان به میزبانی سالن منوچهری دامغانی مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی دامغان برگزار شد، با اشاره به شرایط منطقه و پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: امروز ملت‌های آزاده جبهه مقاومت را ضامن امنیت منطقه می‌دانند و سیاست‌های آمریکا و دوبال در حال اضمحلالش در منطقه، اسرائیل غاصب و عربستان سعودی یکی پس از دیگری به شکست می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوست و دشمن اکنون به قدرت نرم و سخت ایران پی برده‌اند و کشورمان به عنوان قدرتی تأثیرگذار در منطقه و جهان ایفای نقش می‌کند، افزود: باید شکرگذار و قدردان این اقتدار باشیم که در سایه هدایت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و مقاومت به دست آمده، دشمنان بدانند قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل محاسبه، مذاکره و معامله نیست.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود دلیل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشورمان را باز پس ندادن 150 میلیارد دلار پول بلوکه شده نفت ایران به دلیل تحریم‌ها و فشارهای آمریکا عنوان کرد.

وی قاچاق کالا از مبادی مختلف و به عناوین گوناگون را هم از معضلات اقتصاد کشور برشمرد و گفت: با بررسی انجام شده دریافتیم که برای 15 هزار نفر تاکنون کارت کوله‌بری صادر شده در حالی که تنها دو هزار نفر از آنان مردم مناطق مرزی و کوله‌بران حقیقی هستند و بقیه سرمایه‌دارانی هستند که با استفاده از این کارت‌ها به قاچاق و واردات کالا اقدام می‌کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به اهمیت مسئله اشتغال، راه نجات کشور را آبادانی روستاها با بومی‌سازی و سرمایه‌گذاری دانست و اظهار داشت: سال گذشته 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کشاورزی روستایی، صنایع تبدیلی، تولیدی و صنایع دستی روستایی در نظر گرفته شد که این رقم در سال 97 معادل 70 هزار میلیارد تومان تسهیلات با بهره 6 درصد ویژه اشتغال روستائیان خواهد بود.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است