Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز _ امام جمعه موقت شیراز گفت: دولت در بودجه سال آینده به شعارهای انتخاباتی خود عمل نکرده و باید بدانند که دست به جیب مردم کردن راحت است اما پیامد سخت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز تاکید کرد: خرج های بی خود و سمینارها و همایش های مسخره برای مردم ارزش ندارد، دولت خیلی کارها را انجام داده اما برای این کار حقوق می گیرند و منت ندارد زیرا وظیفه انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در انتخاب مدیر باید شایستگی وجود داشته باشد و افراد بد سابقه نباید پست کلیدی داشته باشند و از طرفی مدیر هم باید از کارهای مجموعه باخبر باشد.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: از طرفی نیز بانک ها زندگی مردم را نابود کردند و خودروسازهای داخلی نیز خون مردم را در شیشه کرده اند تا اجناس نامرغوب خود را بدون کیفیت به فروش برسانند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تاکید کرد: مدیر نباید چند شغله باشد و باید از مشورت کارشناسان استفاده کند و دولت باید وضعیت مدیران چند شغله را مشخص کند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید از حوادث گذشته درس بگیریم، گفت: از زلزله کرمانشاه باید درس و عبرت گرفت زیرا اگر چنین حادثه ای در شیراز رخ دهد بسیار مشکل آفرین می شود.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: شهرداری باید در بازسازی بافت فرسوده مردم را یاری کند و به جای هزینه های بی فایده به فکر کمک به بازسازی این مناطق باشد.

امام جمعه موقت شیراز در خصوص وضعیت امروز منطقه نیز گفت: این موجی که ایجاد شده باعث فروپاشی اسرائیل می شود زیرا قدس قبله اول مسلمین بوده و حساسیت زیادی دارد که البته این اقدام رئیس جمهور آمریکا نشان از ناتوانی استکبار است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی ادامه داد: این حرکت نشان از دشمنی همیشگی آمریکا با مسلمانان است و به یاری خدا در آینده نزدیک رژیم صهیونیستی به زباله دان تاریخ خواهد رفت که برای این مهم باید به تاکیدات رهبری توجه ویژه داشت زیرا فلسطین محور جهان اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: شهید مفتح دارای جایگاه بالایی است و باید توجه داشت که دانشگاه و حوزه دو قطب مهم است.

امام جمعه موقت شیراز افزود: همگان باید مراقب باشند که اختلاف میان حوزه و دانشگاه نقشه دشمن است و باعث شکست می شود.

حجت الاسلام رضوی اردکانی در خصوص بودجه سال آینده کشور گفت: بودجه سال آینده با شعارهای دولت همخوانی ندارد و از طرفی بودجه ایجاد اشتغال نیز کم شده است.

وی یادآور شد: اگر تورم کاهش پیدا کرده پس این گرانی سفره مردم چی است، ارزش پول ملی که کم شود یعنی تورم.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: رئیس بانک مرکزی حرف های بی اساس می زند در حالیکه ارزش پول هر روز کاهش پیدا می کند و قرار نیست با گران کردن برق، آب و بنزین کمبودها را جبران کنند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا با مردمشان چنین رفتاری نمی کنند دست در جیب مردم کردن راحت است اما پیامدهای سختی دارد.

وی با اشاره به شب یلدا نیز گفت: شب یلدا از سنت های خوب است البته آیه و سوره نداریم و دیدار با بزرگان فامیل کار خوب است.

امام جمعه شیراز در خصوص روز حمل و نقل نیز گفت: توسعه حمل و نقل ریلی بهترین نوع کار است که باید انجام شود.

حجت الاسلام رضوی اردکانی در خصوص نمایشگاه گردشگری نیز گفت: قشقایی نشانه غیرت است و نباید در جای عمومی عروسی و رقص آنها را نمایش داد.

وی ادامه داد: یک سازمان حمایتی هم توری به شمال برده که از میان آنها مشروبات الکلی و مواد مخدر کشف شده که در این راستا مدیران باید پاسخگو باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی اظهار کرد: باید نگاه قوی‌تری نسبت به ورزش زورخانه‌ای صورت بگیرد، مردم و مسئولین به این ورزش، ورزش کاران و مشکلاتی که دارند، توجه داشته باشند.

وی درباره روز ایمنی حمل و نقل بیان داشت: ضایعات انسانی و اقتصادی که در این زمینه مواجه هستیم، باید تلاش مسئولین بیشتر شود و ایمنی را در این جهت تدارک ببینند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل مهم درون نظام اسلامی می‌باشد، امسال مسئله جهش تولید با مشارکت مردم و حضور همه جانبه مردم در همه عرصه‌ها می‌باشد؛ شوراها نیازمند حمایت هستند.

وی به گلایه شوراها اشاره و یادآور شد: توجه لازم به شوراها نمی‌شود، مطالبات را شوراها درست بیان کنند و آنچه در صحنه می‌باشد را منتقل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به مسئولین اظهار کرد: مسئولین توجه لازم را به شوراها داشته باشند تا مشکلات مردم کاهش یابد.

وی درباره روز معلم و شهادت شهید مطهری اذعان داشت: آینده سازان مملکت در اختیار آموزش و پرورش می‌باشند، تربیت و جهت دهی فکری، اخلاقی، ایمانی، علمی و … جوانان و نوجوان توسط معلمین صورت می‌گیرد، معلمین انگیزه در خود ایجاد کنند و پرتوان به سمت تربیت نسل مفید پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و با بیان اینکه پایگاه نماز جمعه، پایگاه مردمی و حامی دولت است، خاطرنشان کرد: افتخار نماز جمعه و تریبون نماز جمعه آن است که ضرورت مردم را بیان کند و مردم با رعایت موازین مطالبات خود را بیان کنند؛ مسئولینی که حضور مستمر در نماز جمعه دارند باید شنوای مطالبات مردم باشند.

وی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر و مطالبات آنان افزود: عمده حرف کارگران آن است که توسط مسئولین حرف‌هایشان شنیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به مسئولین در زمینه مشکلات کارگران گفت: مسئولین فرصت ایجاد کنند تا حرف‌ها رو در رو گفته شود یا خود مسئولین خلع را پرکنند و نسبت به رفع مشکلات تلاش کنند، اگر موفق نشدند؛ در نماز جمعه با رعایت موازین مشکلات بیان تا مشکلات مرتفع شود.

وی خطاب به رسانه‌ها بیان داشت: مطالبات مردم را رسانه‌ها منعکس کنند؛ با رعایت اخلاق رسانه‌ای به ویژه در این دولت با حضور فعال میدانی به آنها پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مطالبات مردم در زمینه مسکن، راه آهن، پرداخت طلب‌های مردم، مصوبات سفر دوم ریس جمهور و… همه باید سالم هم افزایی صورت بگیرد؛ رسانه‌ها، مسئولین، همه کمک کنند تا بتوان جایگاه عملی را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه بین الملل بعد از وقایع طوفان الاقصی، قدرت نمایی یمن و عملیات وعده صادق شاهد سرعت تغییر هستیم، خاطر نشان کرد: افکار جهانی تغییر یافته؛ در دل آمریکا دانشگاه‌های معتبر آمریکا علیه حکومت خودشان به نفع فلسطین و غزه شعار می‌دهند؛ آمریکا به شدت از آن در حراس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی اقتدار را ایجاد کرده و این حرکت به جایگاه خود و مقصد خود می‌رسد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت:
یک سری مسائل که مرتبط با کلان جامعه در جهت سیرت، آگاهی و دانش جامعه است باید در اختیار مردم باشد؛ نباید همه چیز شفاف باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصل اخلاقی تغافل تصریح کرد: از اشکالات یکدیگر چشم پوشی کنید زیرا آشکاری بسیاری از ایرادات ناامیدی و یاس در جامعه ایجاد و روند جامعه را کند می‌شود.

کد خبر 6089158

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند