Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@12:43:55 GMT

اطفاء آتش سوزی در دانشگاه شهید باهنر کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۱۹۲۹

اطفاء آتش سوزی در دانشگاه شهید باهنر کرمان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان از اطفاء آتش‌سوزی در دانشگاه شهید باهنر این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عسکری با اعلام این خبر اظهار داشت: آتش سوزی در دانشگاه باهنر خسارت جانی نداشت و علت این حادثه توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

عسکری افزود: در تماس تلفنی با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان که از آتش‌سوزی انبار پشم شیشه در دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام این آتش سوزی، 2 خودرو اطفاء حریق از 2 ایستگاه آتش نشانی به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و آتش اطفاء و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری شد.

وی همچنین از اطفاء حریق یک دستگاه خودرو سواری در محور هفت باغ علوی در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: بلافاصله 2 دستگاه خودرو اطفاء حریق و امداد نجات از 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش را مهار و اطفاء کردند.

عسکری با بیان اینکه آتش نشانان در تماس تلفنی با سامانه 125 این سازمان از آتش سوزی این خودرو مطلع شدند افزود: این حادثه نیز تلفات جانی نداشته است.

این خودرو در محور هفت باغ علوی بعد از برخورد با گاردریل دچار حریق گسترده شده بود که به سرعت بوسیله پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در محل اطفاء شد.
 
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  کرمان دارای 10 ایستگاه آتش‌نشانی در شهر کرمان است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود

حسینی در جمع دانشگاهیان کرمان گفت: بسیاری از مسوولان دولت اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند و این موضوع نشان می‌دهد که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه نیست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

وزیر اسبق ارشاد با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شبهات بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد و همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم.

نماینده اسبق مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چرا که آغازی است بر سایر تحولات جهانی، بیان داشت: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت موشکی و پهبادی بکار گرفته شد.

حسینی با بیان این مطلب که همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است.

شایان ذکر است مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان