Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@10:37:06 GMT

ضرب و جرح خبرنگار کره‌جنوبی توسط ماموران چین+عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۲۲۶۰

ضرب و جرح خبرنگار کره‌جنوبی توسط ماموران چین+عکس

ساعت24-به گزارش خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی امروز جمعه گزارش کرد که یک خبرنگار این کشور در جریان پوشش یکی از برنامه های 'مون جایه این' رییس جمهوری کره جنوبی در پکن، از سوی شماری از ماموران امنیتی چین مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

 این خبرگزاری تصویری را منتشر کرده و نوشته است که این خبرنگار توسط دهها نفر از ماموران امنیتی چین و نگهبانان این کشور در حالی که درصدد پوشش نشست تجاری رییس جمهوری کره جنوبی با بازرگانان بود، مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید: ماموران امنیتی چین در حالی که این عکاس و خبرنگار کره جنوبی در حال پوشش برنامه تجاری با حضور 200 نفر از بازرگانان کره ای و 500 نفر از همتایان چینی آنها در محل اجلاس و قبل از دیدار دو رییس جمهور بود را کتک زده اند.
یونهاپ افزود: نزدیک به 14 نفر از خبرنگاران کره ای همراه رییس جمهور این کشور به دنبال پوشش این برنامه بودند که نگهبانان و ماموران امنیتی راه عبور آنها را مسدود کردند.
این خبرنگاران سپس به این اقدام ماموران چینی بشدت اعتراض کردند و بنا به این گزارش 15 نگهبان یکی از این خبرنگاران را که عکاس هم بود ، به بیرون از سالن بردند و کتک زدند.
نهاد ریاست جمهوری کره جنوبی هم گزارش کرده که ماموران این خبرنگار را محاصره کرده و‌ آنقدر کتک زدند که مجروح شد و توسط تیم پزشکی رییس جمهوری به بیمارستان انتقال یافت.
این نهاد اضافه کرد که به طور رسمی به این اقدام به دولت چین اعتراض کرده و خواستار آن شده است که بابت این اقدام ماموران عذرخواهی شود.
مون جایه این رییس جمهوری کره جنوبی روز چهارشنبه در راس یک هیات تجاری بزرگ با بیش از 200 تاجر و بازرگان و رییسان موسسات کوچک و بزرگ و متوسط این کشور دیدار چهار روزه رسمی خود را از چین شروع کرد.

ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی در کراچی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی