Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی همواره نیازمند حرکت شجاعانه مردانی بزرگ و تاثیرگذار در بزنگاههای تاریخی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده حمیده زرآبادی در نخستین یادواره آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان کنگره تدبیر، امتداد سازندگی که روز جمعه با حضور محسن هاشمی فرزند آیت الله رفسنجانی و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالمحمد زاهدی استاندار، محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران، علی صفری شهردار قزوین و جمعی از مردم در سالن کوثر قزوین برگزار شد اظهارداشت: آنچه در نظام اسلامی اهمیت دوچندانی دارد حرکت های شجاعانه در بزنگاههای تاریخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: جامعه اسلامی همواره به حرکت های شجاعانه، هوشمندانه و نوآورانه نیاز دارد و حرکت و منش آیت الله رفسنجانی در طول تاریخ انقلاب بر این محور و اساس بود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایت الله رفسنجانی هم در زمان امام راحل پرچمدار انقلاب و همراه ایشان بودند و هم پس از آن در زمان رهبری در مسیر انقلاب گام برداشتند و با ولایت همراهی کردند.

وی اضافه کرد: ایت الله رفسنجانی نه فقط در گفتار بلکه در عمل حامی رهبری بودند و درس انقلابی بودن را به همه آموختند که باید به آن توجه کنیم.

زرآبادی یادآورشذ: شجاعت، سخت کوشی و تلاش همه جانبه از ویژگی های دیگر آقای رفسنجانی بود و به عنوان شخصیتی جریان ساز در تبیین نهضت انقلاب نقش موثری داشت.

وی گفت: رفسنجانی سیاست مداری دوراندیش بود که عشق خدمت به انقلاب و مردم همواره در وجودشان جاری بود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مردم همواره در طول تاریخ حماسه ساز بودند و امروز هم باید در صحنه باشند تا از مشکلات عبور کنیم.

زراّبادی اظهارداشت: نام هاشمی با انقلاب گره خورده و ما نیز باید قدردان همه کسانی باشیم که در مسیر ارزشهای انقلابی گام برداشته اند.  

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است