Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس گزارش این شبکه خبری مشخص شد که تعداد کودکانی که در جریان تیراندازی در پنج سال گذشته در آمریکا کشته شدند ۱۰۰۰ تن است به این معنا که در هر ۴۴ ساعت یک کودک کشته شده است.

در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲، در مجموع ۲۰ کودک بین شش تا هفت ساله و همچنین شش بزرگسال در جریان تیراندازی مرگبار در مدرسه ابتدایی سندی هوک در کانتیکت کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رخداد یکی از مرگبارترن تیراندازی‌ها در تاریخ آمریکا محسوب می‌شود.

با وجود این تیراندازی‌های مرگبار، هنوز هیچ اقدامی برای کنترل سلاح توسط کنگره آمریکا تصویب نشده است و بسیاری از محدودیت‌های حمل و خرید سلاح توسط انجمن ملی سلاح آمریکا و سایر گروه‌ها با مخالفت روبروست چراکه این گروه‌ها می‌ترسند اقدامات کنترل سلاح گامی به سوی ممنوعیت فدرال برای تمامی مالکان خصوصی سلاح باشد.

روز پنجشنبه، الیوت انگل، یکی از اعضای کنگره آمریکا خواستار اعمال قوانین سختگیرانه کنترل سلاح برای جلوگیری از تکرار وقوع چنین رخدادهایی شد.

تیراندازی باعث کشته شدن ۳۰ هزار تن در سال در آمریکا می‌شود و بسیاری از آنها خودکشی هستند.

تیراندازی‌های مرگبار نظیر آنچه که در سال جاری میلادی در لاس وگاس و آنچه در سندی هوک در ۲۰۱۲ رخ داد، باعث شده تا درخواست‌ها برای خرید سلاح بیشتر شود به طوریکه براساس گزارش شبکه خبری سی.ان.ان در پی تیراندازی مرگبار سندی هوک، سه میلیون قبضه تفنگ خریداری شد.

مرکز داده ملی درباره سلاح در آمریکا هنوز وجود ندارد و تعداد دقیق افرادی که سلاح دارند، هنوز در هاله‌ای از ابهام است. براساس تخمین‌های موجود، آمریکایی‌ها ۲۸۰ میلیون سلاح دارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ کودک مجروح فلسطینی در بمباران شب گذشته رفح 15+

بار دیگر تصاویر دردناکی از کودکان فلسطینی منتشر شد که به تازگی در بمباران رژیم صهیونیستی مجروح شده اند. مشاهده این تصاویر شاید برای شما آزاردهنده باشد.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • سیل در برزیل: ۳۷ کشته و ۷۴ مفقود
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • فیلم/ کودک مجروح فلسطینی در بمباران شب گذشته رفح 15+