Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - پویش مردمی که به دنبال افتخارآفرینی علیرضا کریمی پهلوان کشتی کشور تشکیل شده است، جمعه شب آیینی را برای قدردانی از وی در مسجد حجت ابن الحسن (ع) برگزار کردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین، ۲۰ سکه بهار آزادی که در این پویش از سوی مردم توسط جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب اسلامی جمع آوری شده بود به پهلوان علیرضا کریمی‌ تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در این آیین تجلیل گفت: اگر انسان ها زبان تشکر از یکدیگر نداشته باشند زبان تشکر از خدای متعال را نیز نخواهند داشت، این بسیار سنت حسنه و نیکویی است که بتوانیم از افراد موثر که قدم ها و کارهای خیر انجام می دهند، قدردانی کنیم.
سرهنگ پاسدار علی لشگری ادامه داد: پهلوانان و قهرمانان زیادی در کشور بوده اند و اکنون هم هستند و چرا یک عده خاصی نام و یادشان باقی می ماند، چرا از بین این همه قهرمانانی که بودند یک نفر قهرمان تختی و پوریایی ولی و علیرضا کریمی می شوند.
لشگری گفت: یک پهلوان ممکن است زور و قدرت زیادی داشته باشد ولی خصلت مردانگی نداشته باشد، پهلوانی که هم زور و اخلاق نیک دارد و می توان از خودگذشتگی کند و از علاقمندهای خود بگذرد، نمونه است.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) فردیس افزود: بعضی از افراد در جاهای مختلف ورزش می کنند، اگر این ورزش همراه با تهذیب نفس نباشد، هیچ ارزشی ندارد باید اخلاق و منش پهلوانی در هنگام ورزش دیده شود.
وی گفت: شهرستان فردیس به نام نیک مردان، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شناخته می شود که این برای ما جای بسی افتخار است.
وی اظهار داشت: در کنار پهلوانانی که حاضرند، پهلوانانی بودند که نباید فراموش شوند و آنها هم شهدای عزیزمان هستند، شهدای عزیز ما در مقابل توپ و تفنگ دشمن سینه سپر کردند و برای عزت و سربلندی کشور و دین از جان خود گذشتند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت

شرفی گفت: کمک های مردمی برای تامین معیشت خانوار‌های زیر پوشش و نیازمندان، خرید وسایل کمک توانبخشی، خرید جهیزیه، تامین وسایل ضروری زندگی، هزینه درمان و تجهیز مراکز بوده است.

وی استفاده از ظرفیت خیران و جلب مشارکت‌های مردمی را از اولویت‌های سازمان بهزیستی برشمرد و گفت: بهزیستی استان در راستای ارتقای سطح زندگی و بهبود معیشت مددجویان با روش‌های گوناگون نسبت به جذب مشارکت‌های مردمی اقدام کرده و هر سال به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت نیکوکاری جامعه برنامه‌ها، طرح‌ها و پویش‌های مختلف در زمان‌ها و مناسبت‌های گوناگون اجرا شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: ماه رمضان امسال نیز هفت پویش برگزار شد که از جمله پویش افطاری ساده در حضور ولی نعمتان، خانوار‌های دارای سه معلول، ضیافت خانه خدا، میز خدمت در مساجد و پویش افطاری ساده در مراکز بوده است.

وی گفت: ۳۷ مرکز مثبت زندگی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که طرح پویش جلب مشارکت‌های مردمی در این مراکز برگزار شد و خیران از نزدیک با خدمات آن آشنا شدند.

شرفی تصریح کرد: مراکز مثبت زندگی همچون یک اداره کل بهزیستی کوچک است که در مناطق و محله‌های استان تشکیل شده و خانوار‌های زیر پوشش بهزیستی از این مراکز خدمت دریافت می‌کنند.

وی گفت: کمک‌ها با حفظ شأن و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج و اشتغال افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: سازمان بهزیستی براساس وظایف قانونی، شبکه وسیع از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان و فرزندان آنان همچنین اقشار آسیب‌پذیر استان ارایه می‌دهد، از همین رو انجام و استمرار این کار حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و نیکوکار را می‌طلبد.

وی با اشاره به حدود ۲۰ هزار معلول در خراسان جنوبی گفت: ۱۰ درصد معلولان استان در مراکز شبانه روزی و ۹۰ درصد در خانواده نگهداری می‌شوند که معیشت، توانبخشی، درمان، اشتغال و مسکن از نیاز‌های اصلی معلولان است.

شرفی عنوان کرد: معیشت از مطالبات اصلی جامعه هدف بوده لذا با پیگیری‌های انجام شده، آمار پشت نوبتی دریافت مستمری صفر شده، اما زمینه برای توانمندشدن مددجویان نیز فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا