Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، روز گذشته با حضور در محل نگهداری قطعاتی که گفته می‌شود لاشه موشک‌های ایرانی است، در برابر خبرنگاران مدعی ارسال تسلیحات ایرانی برای جنبش انصارالله یمن شد.

مقام‌های فرانسه در واکنش به این ادعای نیکی هیلی، اعلام کردند که پاریس محتاطانه با این موضوع برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«الکساندر جورجینی» از سخنگوهای وزارت خارجه فرانسه، عصر دیروز تاکید کرد که کشورش همچنان مشغول بررسی شواهد و اطلاعات است.

جورجینی گفت: «دبیرخانه سازمان ملل متحد در این مقطع هنوز هیچ نتیجه‌گیری کرده است. فرانسه نیز همچنان به بررسی شواهد و اطلاعات مربوط به باقی مانده موشک مشغول است.»

این سخنگو در عین حال مدعی شد که فرانسه همچنان نگرانی‌هایی درباره برنامه موشکی ایران دارد و از این کشور می‌خواهد که به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل کاملا پایبند بماند.

ناظران سیاسی تأکید دارند که این نمایش نماینده آمریکا در سازمان ملل و اتهام‌زنی علیه ایران، در واقع تلاشی برای منحرف کردن اذهان از قدس به سوی ایران و شعله‌ور کردن جنگ طایفه‌ای و مذهبی در منطقه است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • (ویدئو) آتش المپیک؛ نمایش پهپادها در آسمان فرانسه
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید