Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد سالاری رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون ۹ میلیون و ۲۳۱ هزار لیتر نفت سفید تحویل ۴۲ هزار سرپرست خانوار در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد شد.

وی افزود: ۶ میلیون و ۶۰۹ هزار لیتر فرآورده نفت سفید در شهرستان جیرفت شامل مناطق سردسیر ساردو، جبالبارز، اسفندقه و مناطق گرمسیر شامل بخش مرکزی و اسماعیلی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری تصریح کرد: از ابتدای فصل پاییز (مهر، آبان و آذر) بیشترین نفت سفید در شهر جیرفت توسط شعبه نفتی شماره چهار با ۳۶۰ هزار لیتر و در شهر عنبرآباد شعبه نفتی ۱۴ با ۲۴۰ هزار لیتر را تحت پوشش قرار داده است.

احمد سالاری گفت: بیشترین نفت سفید در بخش مرکزی شهرستان جیرفت توسط فروشندگی میان چیل به میزان ۲۴۰ هزار لیتر و در روستا‌های شهرستان عنبرآباد توسط شرکت تعاونی عنبرآباد با بیش از یک میلیون لیتر نفت سفید توزیع شده است.

سالاری بیان کرد: بیش از ۶ میلیون لیتر از این میزان نفت سفید در ۲۳ روز ابتدایی آذرماه تحویل مردم جیرفت و عنبرآباد داده شده است، توزیع نفت سفید با تلاش جهادی مجموعه توزیع شرکت پخش فراورده‌های نفتی و عاملان فروش بصورت شبانه روزی انجام می‌شود تا قبل از فرا رسیدن سرمای بیشتر نفت سفید اکثر خانواده‌ها تامین شود.

وی همچنین افزود:سرپرستان خانوار‌های شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برای دریافت نفت سفید اقدام کنند تا از ایجاد ازدحام در صف‌های طولانی عرضه نفت سفید جلوگیری شود.

سالاری گفت: خانوار‌های متقاضی نفت سفید در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با در دست داشتن کالابرگ خود به نمایندگی‌های توزیع نفت سفید مراجعه کنند تا با صف‌های طولانی مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: کالابرگ شماره ۹ مناطق گرمسیری تا ۱۵ دی ماه سال جاری به میزان ۲۲۰ لیتر اعتبار دارد و کالابرگ شماره ۴۱ با سهمیه ۲۲۰ لیتر برای مناطق سردسیر جیرفت و عنبرآباد اعلام شده است.

رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: برای هر خانوار در این مرحله ۲۲۰ لیتر نفت سفید به عنوان سهمیه پاییزی در نظر گرفته شده که خانوار‌ها در صورت ثبت نام نکردن و تحویل ندادن کالابرگ نمی‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.
انتهای پیام/ح

توزیع 9میلیون لیتر نفت سفید در2شهرجنوب استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران