Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@03:18:53 GMT

خصلت مردانگی از خصوصیات مهم یک پهلوان است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۰۷۴۰

خصلت مردانگی از خصوصیات مهم یک پهلوان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پویش مردمی که به دنبال افتخارآفرینی علیرضا کریمی پهلوان کشتی کشور تشکیل شده است، جمعه شب آیینی را برای قدردانی از وی در مسجد حجت ابن الحسن (ع) برگزار کردند.در این آیین، ۲۰ سکه بهار آزادی که در این پویش از سوی مردم توسط جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب اسلامی جمع آوری شده بود به پهلوان علیرضا کریمی‌ تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در این آیین تجلیل گفت: اگر انسان ها زبان تشکر از یکدیگر نداشته باشند زبان تشکر از خدای متعال را نیز نخواهند داشت، این بسیار سنت حسنه و نیکویی است که بتوانیم از افراد موثر که قدم ها و کارهای خیر انجام می دهند، قدردانی کنیم.


سرهنگ پاسدار علی لشگری ادامه داد: پهلوانان و قهرمانان زیادی در کشور بوده اند و اکنون هم هستند و چرا یک عده خاصی نام و یادشان باقی می ماند، چرا از بین این همه قهرمانانی که بودند یک نفر قهرمان تختی و پوریایی ولی و علیرضا کریمی می شوند.


لشگری گفت: یک پهلوان ممکن است زور و قدرت زیادی داشته باشد ولی خصلت مردانگی نداشته باشد، پهلوانی که هم زور و اخلاق نیک دارد و می توان از خودگذشتگی کند و از علاقمندهای خود بگذرد، نمونه است.


فرمانده سپاه امام رضا (ع) فردیس افزود: بعضی از افراد در جاهای مختلف ورزش می کنند، اگر این ورزش همراه با تهذیب نفس نباشد، هیچ ارزشی ندارد باید اخلاق و منش پهلوانی در هنگام ورزش دیده شود.وی گفت: شهرستان فردیس به نام نیک مردان، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شناخته می شود که این برای ما جای بسی افتخار است.


وی اظهار داشت: در کنار پهلوانانی که حاضرند، پهلوانانی بودند که نباید فراموش شوند و آنها هم شهدای عزیزمان هستند، شهدای عزیز ما در مقابل توپ و تفنگ دشمن سینه سپر کردند و برای عزت و سربلندی کشور و دین از جان خود گذشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی

دریافت 27 MB

تصویربردار: حسین دباغ

کد خبر 6089585

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید