Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم پایانی دومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی، در تالار رودکی برگزار شد و هنرمندان برتر این رویداد هنری شناخته شدند.

ایران آنلاین /در آغاز این مراسم، سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی گفت: «باید فضایی فراهم شود تا هنرمندان با زبان هنری خود با عالم گفت‌و‌گو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»  

او تاکید کرد: «هنرمندان به ما کمک کنند تا وضعیتی آرام و دلپذیر برای هنر فراهم شود. برای ایجاد این فضا باید بر جشنواره‌هایی که برسنت‌ها تکیه دارند، تاکید شود و از آنها حمایت کنیم.»

اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره به هنرمندان در بخش‌های گروه نوازی، ساز و آواز، تک نوازی و پژوهش، بخش دیگری از مراسم پایانی دومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی بود.
در بخش گروه نوازی، سیاوش کامکار (گروه ژاو)، سامان خلیلی (گروه برافشان)، سهیل کاکاوند (گروه راوی)، رضا پرویززاده (گروه بحر نور)، نسترن هاشمی (گروه بانگ نو)، امیرحسین رئوفی (گروه سنتور نوازی تای)، فروزان پورعارف (گروه تیروژ) و مازیار شاهی موفق به دریافت لوح تقدیر شدند.

در بخش تک‌نوازی، به زمان خیری، بهناز بهنام‌نیا، پوریا فرجی، محمد ذوالنوری، عماد حنیفه، مرجان مهربان، حجت فرجیان و هادی منتظری لوح سپاس اهدا شد.
در بخش ساز و آواز، از کوروش متین، مجتبی عسگری، بابک راحتی، حسین علی شاه‌پور، داریوش کاظمی، علیرضا پور‌استاد و علی‌اصغر عرب‌شاهی تقدیر شد و تندیس این بخش به سیدرضا طباطبایی تعلق گرفت.

سجاد صدیقی و مهرداد میرزایی، لوح تقدیر بخش پژوهش را دریافت کردند و تندیس نفر سوم این بخش به احمد ایرونی، نفر دوم به محمد انشائی و فریده رضایی و نفر اول به پویا نکویی رسید.
دومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی از 17 تا 24 آذر برگزار شد./خبرآنلاین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این مسابقات باحضور ۲۴ تیم که از دی ماه سال گذشته به رقابت پرداختندآغاز ودر ۱۲ اردیبهشت سال جاری اختتامیه آن درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مسابقات بایادونام شهدای مدافع حرم برگزارودرپایان ازتیم هاونفرات برترتجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • پلیر موسیقی Winamp باز می‌گردد!
  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم