Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،اصغر بهرامی سعادت آبادی،مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن اعلام این خبر افزود:از جمله فعالیت های بارزاین مرکز بعنوان محلی برای کشف وپرورش استعدادها ،می توان به برگزاری کلاس های متنوع درزمینه ی رباتیک،نجوم،نانو،داستان نویسی،طب سنتی،خلاقیت در الکترونیک ،سازه های ماکارونی،ایده پروری وثبت اختراع وهوافضا(آموزش گلایدروپهباد)در طول سال تحصیلی وتابستان ،درقالب طرح اوقات فراغت،برای دانش آموزان اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت:ازدیگرامتیازات قابل توجه پژوهسرای دانش آموزی ناحیه یک درسال گذشته ،کسب 5رتبه ی علمی استانی و7رتبه ی علمی کشوری،3اختراع ثبت شده درزمینه های گان پوش اتاق عمل ،دستگاه ویتامین ث ودستگاه جمع آوری وتصفیه آب کولر، 5طرح مورد تایید مراجع ومراکزدانشگاهی ،شرکت درنمایشگاه ها ،تهیه پوستر ودیگرموارد بوده است که ازافتخارات این ناحیه ی آموزشی محسوب می شود.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس در ادامه گفت:حمایت علمی  ازدانش آموزان ومعرفی ایشان در مسابقات آزاد ورقابت با دانشجویان دانشگاه های مطرح کشور، حضور دانش آموزان عضو پژوهش سرا  درنمایشگاه های ومسابقات جهانی وکسب نشان های افتخار ومدال های متعدد ازجمله دیگر امتیازات این مرکز علمی پژوهشی بشمار می رود.

وی ضمن تقدیر ازفاطمه جهانداری ،کارشناس پژوهش سرای شهید اصغر قاسمی درسال تحصیلی گذشته، اظهار داشت:برنامه ریزی ،دقت درشناسایی وکشف استعدادها،ایجاد بستر رشد وتجلی خلاقیت ها وسوق دادن دانش آموزان به سوی افق های درخشان علمی ازوظایف مهم پژوهشسرا هاست که قطعا این مرکز درسال جاری نیز باقدرت بیشتر براین مهم تمرکز خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر اظهار کرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دانش‌آموزان ما می‌توانند در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند سایر حوزه‌ها چون حوزه‌های علمی و فناوری موفق شوند.

وی افزود: تیم‌های ملی دانش‌آموزی بعد از 6 سال وقفه تشکیل شدند و اولین تیم، تیم ملی والیبال بود که با آمادگی خوب و کادر فنی بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حضور پیدا کردند، البته کادر تیم ملی همگی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند از سد صاحب‌نام‌ها عبور کنند و مقام نخست جهان را کسب کنند.

تیم والیبال دانش آموزی ایران قهرمان جهان شد

ستاری‌فرد گفت: پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش منجر به این شد که اتفاقات خوبی برای این استعدادهای رقم بخورد. همراهی شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه رییس‌جمهور نوید بخش این است که این استعدادها که از درون نظام آموزش و پرورش رشد می‌کنند باید در درون نظام تعلیم و تربیت بمانند و از این جهت ان‌شاءالله این استعدادها به عنوان معلم بر می‌گردند و در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»