Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@15:17:27 GMT

بیش از 700 ثوب البسه قاچاق در شهرستان شوط کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۳۵۷۹

بیش از 700 ثوب البسه قاچاق در شهرستان شوط کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شوط از کشف بیش از 700 ثوب البسه قاچاق در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سرهنگ فکری در جمع خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور چایپاره _ ماکو به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی 793 ثوب البسه قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فکری با اشاره به ارزش کالاهای مکشوفه گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 650 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان  شوط اظهار کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیرمراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد. 


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد