Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: ایرانجوان این پتانسیل را دارد که در صورت کوچکترین غفلت آبی پوشان، این تیم را در جام حذفی غافلگیر کند.

 

ایوب اصغرخانی در خصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل ایرانجوان در جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم بازیکنان استقلال حواسشان به این موضوع باشد که جام حذفی جام شگفتی هاست و هر تیمی می تواند در این مسابقات بر هر تیم دیگری پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: وینفرد شفر آنقدر تجربه دارد که این حریف را دست کم نگیرد اما ترس من از این است که بازیکنان استقلال و به خصوص جوانتر ها در باد پیروزی بر سپاهان خوابیده باشند و دچار غرور کاذب شده باشند. این اتفاق می تواند کار دست آنها بدهد.


پیشکسوت آبی پوشان گفت: ایرانجوان از تیم های ریشه دار در فوتبال ایران است اما این روزها حال و روز خوشی در لیگ دسته اول ندارد. همین است که این تیم را خطرناک می کند. بازیکنان این تیم قطعا انگیزه های زیادی برای دیدار با استقلال دارند. این بازی فرصتی است برای دیده شدن و این باعث می شود انرژی بازیکنان این تیم در زمین دو چندان شود. استقلال نباید به جایگاه این تیم نگاه کند.


هافبک سابق استقلال تاکید کرد: گمان من این است از آنجایی که آبی پوشان در لیگ شانس زیادی برای قهرمانی ندارند باید در جام حذفی با همه قوا حضور پیدا کنند و حتی یک لحظه هم غفلت نکنند. یک لحظه غفلت در جام حذفی می تواند به قیمت از دست رفتن یک جام برای این تیم تمام شود.

مهر

110

این اخبار را از دست ندهید:

در نقل و انتقالات؛ شفر مهاجم گلزنش را انتخاب کرد / روماریو به ایران می آید+عکس

گزینه مدنظر پرسپولیس به استقلال چراغ سبز نشان داد ؛ ستاره سرخپوش استقلالی می شود؟!

گزینه اول استقلال برای جذب در نقل و انتقالات را بشناسید !

نقل و انتقالات لیگ برتر / بازگشت نابهنگام ساسان انصاری به جمع قرمزها!

صحبت‌های بمب نقل و انتقالات در مورد حضورش در تیم رقیب استقلال

خداحافظی طارمی با پرسپولیس! + عکس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

به گزارش مشرق، مهمترین اتفاق بازی‌های دیشب جام حذفی، شکست پرسپولیس به آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی بود. 

پیش از این، استقلال هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، از جام حذفی کنار رفته بود تا حالا خبری از دو تیم پرطرفدار پایتخت در بین ۸ تیم برتر تورنمنت نباشد.

نکته جالب اینکه در نوزده سال گذشته، حداقل یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی رسیده بودند و آخرین باری که خبری از سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، به فصل ۸۴– ۱۳۸۳ برمی‌گردد.

در آن فصل که با قهرمانی صباباتری به پایان رسید، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و در ضربات پنالتی، از شاهین بوشهر شکست خورد تا خیلی زود، اولین شگفتی آن تورنمنت رقم بخورد.

نکته جالب اینکه به مانند این فصل، پرسپولیس، در مرحله یک هشتم نهایی، با مسابقات خداحافظی کرد و با شکست به ابومسلم، نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. ابومسلم در آن فصل، تا فینال صعود کرد که نهایتا به صباباتری باخت.

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!