Web Analytics Made Easy - Statcounter


افشین امینی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز، با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای مسابقات آینده داریم اذعان کرد: « در صورت نهایی شدن، تیمی را با نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل روانه مسابقات خواهیم کرد.»
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در خصوص کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی کشور بلاروس بیان کرد: « قهرمانی ما قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود و این قهرمانی پیش از همه متعلق به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
مربی تیم ملی کونگ فو گفت: « مسابقات جهانی از شرایط خاصی برخوردار است، به طوری که ستاره هایی از نقاط مختلف جهان در این مسابقات شرکت می کنند و شرایط سختی را برای کسب رتبه های برتر رقم می زنند. »
وی اضافه کرد: « با توجه به اینکه می دانستیم مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است تمرینات خود را زودتر از حد معمول آغاز کردیم و هرچه به روز های مسابقه نزدیک تر می شدیم تمرینات سنگین تری را پشت سر می گذاشتیم تا تیمی قدرتمند روانه مسابقات کنیم.»
رییس هیات کونگ فو استان اردبیل با اشاره به قهرمانی سعید قربانزاده گفت: « این قهرمان با پیروزی در برابر حریفانی از کشور های فرانسه، روسیه، فنلاند و آذربایجان موفق به کسب خوش رنگترین مدال این مسابقات شد و این افتخار بزرگی برای استان و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل است.»
امینی تصریح کرد: « در این دوره از مسابقات، سعید قربان‌زاده مدال طلا، زینب سید مرادی و مهران براری مدال نقره و میرداوود موسوی مدال برنز را کسب مردند و تنها طلای ایران را دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل را به دست آورد.»
به گزارش خبرنگار آنا افشین امینی 28 سال است که کونگ فو کار می کند و در این مدت این ستاره اردبیلی موفق به کسب 45 مقام در سطح بین المللی، کشوری، و استانی شده است.
وی در حال حاضر به عنوان مربی تیم ملی کونگ فو و در سطح لیگ برتر نیز به عنوان مربی بازیکن مشغول به فعالیت است و از جمله مهمترین موفیت های وی، قهرمانی مسابقات جهانی، کشور های اسلامی، آسیایی و المپیک هنرهای رزمی است.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد