Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@07:26:11 GMT

پرسپولیس راهش را از لیگ ایران جدا کرده

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۴۸۷۶

پرسپولیس راهش را از لیگ ایران جدا کرده

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تیمش را مستحق کسر شش امتیاز نمی‌داند و اینکه کار سرخپوشان برای جبران این عقب‌افتادگی دشوار است.

به گزارش مشرق، رضا مهاجری درباره وضعیت فعلی پدیده اظهار داشت: ما تمرینات را طبق برنامه‌ریزی قبلی دنبال می‌کنیم تا آماده نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر شویم. البته هفته گذشته کسر شش امتیاز از پدیده باعث شد تا موقعیت سختی پیدا کنیم، ولی دیگر نمی‌توان به این اتفاق فکر کرد و ما باید تلاش کنیم تا دوباره به بالای جدول برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا کسر شش امتیاز در روحیه بازیکنان پدیده تاثیر منفی نگذاشته است؟»، گفت: طبیعتاً بازیکنان در روزهای اول شرایط سختی را تجربه می‌کردند، ولی الان وضعیت بهتر است و همه تلاش می‌کنند تا بتوانیم دوباره به بالای جدول برسیم. ما در نیم‌فصل اول زحمات زیادی کشیدیم و من از این ناراحتم که نتایج این زحمات در پایان نیمه ابتدایی فصل تا حدودی هدر رفت، چون کسر شش امتیاز اتفاق کوچکی نبود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: فیفا نباید ما را از لحاظ فنی جریمه می‌کرد و نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد. سه سال پیش یک بازیکن در پدیده بازی می‌کرده که برای دریافت حق و حقوقش به فیفا شکایت کرده است. این موضوع به مسائل مالی ربط داشت، ولی متأسفانه ما از لحاظ فنی جریمه شدیم که این اصلاً اتفاق خوبی نبود.

مهاجری همچنین خاطر نشان کرد: ما نتایج درخشانی گرفتیم، ولی با کسر این شش امتیاز کارمان بسیار سخت شد. حالا باید تلاش کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، ولی امیدوارم از شروع نیم فصل دوم دوباره نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه امسال کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد گفت: پرسپولیس تقریباً تمامی فاکتورهای لازم را برای قهرمانی دارد. نتایج و سبک بازی پرسپولیس نشان می‌دهد که آنها چه پتانسیلی دارند، در واقع پرسپولیس راهش را از لیگ ایران جدا کرده است.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!

هفته گذشته تمرین تیم پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه بود؛ جایی که دروازه‌بان جدید و جوان سرخپوشان با مدافع قطری این تیم کری‌خوانی جالبی داشت و در نهایت این موضوع به یک مصدومیت سخت و دردناک برای محمد گندمی انجامید.

در این تمرین محمد گندمی بار‌ها با عبدالکریم حسن کری‌خوانی داشت و در نهایت او را به یک ضیافت پنالتی دعوت کرد و مدعی شد که می‌تواند شوت مرد سال آسیا را مهار کند، چالشی که از سوی عبدالکریم پذیرفته شد.

البته همه چیز در حد شوخی و خنده بود و عبدالکریم هم که به قدرت ضربات خود ایمان داشت، به محمد گندمی جوان گفت که شوت خود را به وسط دروازه خواهد زد و اگر او بتواند توپ را مهار کند، برنده این چالش است.

محمد گندمی بازیکن جدید تیم بزرگسالان پرسپولیس است که به سهمیه جوانان این تیم اضافه شده تا در دوره مصدومیت علیرضا بیرانوند، این تیم همچنان سه دروازه‌بان را در تمرین خود داشته باشد.

همچنین او یکی از بازیکنان بااستعداد آکادمی پرسپولیس است که حتی از سوی حسین عبدی هم به تیم جوانان دعوت شده، اما این تمرین باعث شد تا او فعلا از فوتبال دور باشد.

در صحنه پنالتی، عبدالکریم با یک شوت هولناک وسط دروازه را هدف گرفت و محمد گندمی که قصد مهار توپ را داشت، با مصدومیت سخت مواجه شد. به نظر قدرت شوت عبدالکریم به حدی زیاد بوده که باعث شده تا هر دو دست گندمی از ناحیه مچ برگردد و دچار شکستگی شدیدی شود.

این در حالی است که با این شکستگی، محمد گندمی برای حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و به عبارتی فصل برایش همین‌جا به پایان رسیده و باید از اواسط تابستان آماده بازگشت به زمین شود.

البته مدافع قطری پرسپولیس از اتفاق پیش آمده برای گندمی به شدت ناراحت بوده و جویای احوال این دروازه‌بان جوان شده است.

منبع:  ورزش سه

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا