Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مدیران ناکارآمد در گذشته شاخص استان کرمانشاه را در حوزه بهداشت و درمان پایین آوردند.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه متأسفانه شاخص پزشکی و درمانی استان کرمانشاه در این سالها نسبت به همدان پایین‌تر آمده است اظهار داشت: متأسفانه مدیران ناکارآمد در گذشته شاخص استان کرمانشاه را در حوزه بهداشت و درمان پایین آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه پزشکی بحث نمایندگان بسیار جدی شده و حتی تا وزارتخانه نیز کشیده شد گفت: در نهایت قرار شد قطب علمی کشور یک سال به استان کرمانشاه و یک سال به همدان داده شود اما همین هم بر اساس بوده که ما نسبت به همدان شاخص پزشکی پایین‌تر بوده است.

حسینی‌کیا با بیان اینکه این ضعف تحت عملکرد برخی از مدیران حوزه بهداشت و درمان بوده است بیان کرد: ما باید بخشی از آن را بپذیریم و برخی از مسائل با فضاسازی و جنجال درست نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه با همه این مسائل مجمع نمایندگان استان تلاش جدی کردند در این راستا قرار بر این شد که یک سال قطب پزشکی غرب کشور به استان کرمانشاه و یک سال به همدان اختصاص یابد عنوان کرد: امیدواریم با مدیریت جدید استان کرمانشاه در دانشگاه علوم پزشکی شاخص ما ارتقا یابد و کرمانشاه قطب دائمی علوم پزشکی غرب کشور شود.

نماینده مردم سنقروکلیایی با اشاره به اینکه تلاش کردیم یک ردیف بودجه اختصاصی برای مناطق زلزله‌زده اختصاص یابد افزود: در مجلس نیز یک طرح دو فوریتی برای اختصاص مبالغ مناسب برای مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه و رفع مشکلات آنها در مجلس آورده و تصویب شده است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم وامهای این افراد افزایش و اقدامات خوبی در این راستا با وحدت نمایندگان اتخاذ شده است بیان کرد: مجمع نمایندگان استان در تلاش است محوریت استان در خیلی از امور در غرب کشور حفظ شود.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه متأسفانه مدیران مربوطه بخشی از ادارات خیلی دیر به سراغ نمایندگان می‌آیند و اطلاعات لازم را در اختیار نمایندگان قرار می‌دهند گفت: خیلی از اوقات کار از کار گذشته است اما ما در تلاش هستیم حقوق مردم کرمانشاه استیفا شود.

انتهای پیام/

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند