Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس و استقلال در میانه فصل فوتبالی شان قرار دارند. پرسپولیس با انجام بازی با صنعت نفت آبادان دور رفت لیگ را به پایان رساند و با صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی مانند استقلال به جمع هشت تیم برتر این رقابتها رسید.

به گزارش سایت نود، پرسپولیس و استقلال حالا هر دو در نقطه‌ای مشابه قرار دارند و می توان نگاهی به بیلان کاری آنها داشت؛

پرسپولیس؛ حرکت در اوج

پرسپولیس با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی در سوپرجام، فصل پرکارتری نسبت به استقلال داشته با پنج بازی بیشتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل فوتبالی برای قرمزها کمی زودتر شروع شد و آنها 30 تیر در دیدار سوپرجام ایران به میدان رفتند. پرسولیس تا به امروز در 148 روز 22 بازی انجام داده است.

با توجه به تعطیلاتی که در این فاصله برای بازیهای ملی هم وجود داشته پرسپولیسی‌ها برنامه‌ای فشرده داشتند. بیلان کاری پرسپولیس در این فصل به این صورت است؛

لیگ: 15 بازی، 11برد، 3 مساوی، یک باخت، 27 گل زده، 6 گل خورده

سوپرجام: یک بازی، یک برد، 3 گل زده، بدون گل خورده

جام حذفی: 2 بازی، 2 برد، 4گل زده، یک گل خورده

لیگ قهرمانان آسیا: 4 بازی، یک برد، دو مساوی، یک باخت، 7 گل زده، 9 گل خورده

مجموع: 22 بازی، 15 برد، 5 مساوی، 2 باخت، 41 گل زده، 16 گل خورده

استقلال؛ پیشرفت با شفر

استقلال شروع بسیار ضعیفی در لیگ داشت، شروع ضعیفی که باعث کنار رفتن علیرضا منصوریان و آمدن وینفرد شفر شد. بیلان کاری استقلال با آمدن شفر بهتر شد. استقلالی‌ها تا اینجای کار در 141 روز 17 بار به میدان رفتند و برنامه سبک تری نسبت به پرسپولیس داشتند. بیلان کاری استقلال در این فصل به این صورت است؛

لیگ: 15 بازی، 5برد، 5 مساوی، 5 باخت، 11 گل زده، 9 گل خورده

جام حذفی: 2 بازی، 2 برد، 4 گل زده، 2 گل خورده

مجموع: 17 بازی، 7 برد، 5 مساوی، 5 باخت، 15گل زده، 11 خورده

درست است که دو تیم در جام حذفی آماری مشابه دارند و با دو برد به یک چهارم نهایی رسیدند، اما آمارشان در لیگ کاملا متفاوت است.پرسپولیس 16 گل بیشتر از استقلال زده است.

اگر بازیهای سخت آسیایی هم از بیلان پرسپولیس حذف کنیم آمار این تیم بهتر هم خواهد شد. پرسپولیس هر بازی تقریبا دو گل زده و در مسابقات داخلی کمتر از نیم گل در هر بازی دریافت کرده است.

پرسپولیس به طور میانگین در 22 بازی خود 2.27 امتیاز کسب کرده، در ایران میانگین امتیازی این تیم 2.5 امتیاز برای هر بازی است.

استقلال پس از آمدن وینفرد شفر در 8 بازی خود در لیگ و جام حذفی تنها دو گل دریافت کرد. پرسپولیس در این هشت بازی یک گل خورده و از این لحاظ آمار دو تیم مشابه است.

استقلال در لیگ هر بازی 1.3 امتیاز به دست آورده که چندان جالب نیست. قبل از آمدن شفر این آمار کسب یک امتیاز در هر بازی بود که با آمدن شفر به مراتب بهتر شد.

در واقع باید گفت بین استقلال و پرسپولیس در نقطه کنونی یک تفاوت اصلی وجود دارد. استقلال تنها در یک جام مدعی است اما پرسپولیس به دو جام فکر می کند. 16 امتیاز اختلاف در لیگ استقلال را از قهرمانی در لیگ ناامید کرده است.

وضعیت گلزنان

در زمینه گلزنان هم برتری با پرسپولیس است. بهترین گلزنانان استقلال در این فصل در تمامی رقابتها سرور جپاروف و فرشید اسماعیلی با 3 گل‌اند.

پرسپولیس اما علی علیپور 13 گله(در تمامی بازیها)، گادوین منشا(8) و فرشاد احمدزاده 5 گله را دارد.

57189

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ