Web Analytics Made Easy - Statcounter

تویسرکان - کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان از انجام ۳۰۰۰ ساعت مشاوره دینی طی ۹ ماه نخست سال جاری توسط مبلغان در این شهرستان خبر داد.

محمد موسی جوکار در گفتگو با مهر با اشاره به فعالیت بیش از ۴۵۰ مسجد، حسینیه، هیئت مذهبی، انجمن اسلامی و کانون های فرهنگی و تبلیغی در تویسرکان گفت: با توجه به غنای تعالیم دینی و تأکید دین مبین اسلام بر مشاوره و مشورت کردن، اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با دعوت از روحانیون شبکه تبلیغ شهرستان در مناسبت‌های مختلف و انجام مشاوره‌های دینی، اخلاقی و خانوادگی به شکل حضوری و تلفنی موفق به انجام بیش از ۳۰۰۰ ساعت مشاوره دینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مشاوره ها به منظور تبیین ارزش های اسلامی و تعمیق آموزه های دینی و اعتقادی در راستای مقابله با ترویج عقائد و افکار انحرافی و هجمه فرهنگی و نیز ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، توسعه و تعمیق آگاهی ها و علایق اسلامی مردم انجام شده است.

جوکار با بیان اینکه تداوم و تکامل انقلاب اسلامی در گرو پرورش نسلی پاک، اخلاقی و ایمانی است، گفت: متولیان امور دینی و فرهنگی، کارشناسان، صاحبنظران و تلاشگران حوزه دین و فرهنگ اصیل اسلامی در این عرصه نقش مهمی دارند.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان تاکید کرد: یکی از راه‌های تسهیل رشد هماهنگ و همه جانبه ایجاد بستر مناسب برای تعالی انسان و شناخت و رفع مشکلات موجود در زمینه تربیت صحیح، ارائه خدمات روانشناختی، تربیتی و مشاور های دینی است.

وی ادامه داد: به همت روحانیون اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان بیش از ۳۰۰۰ مشاوره دینی از ابتدای سال جاری تاکنون در مساجد، هیئات مذهبی، مدارس، کانون های فرهنگی، موسسات و مراکز قرآنی این شهرستان انجام شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در  گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به حجم بالای تقاضای هموطنان برای سفر به مشهد مقدس در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد و بالعکس برنامه ریزی کرده است گفت: از تمامی ظرفیت و ناوگان هوایی خود برای جابه جایی مسافران استفاده می شود.

وی با بیان اینکه  پرواز اول با شماره ۳۴۹۲ در ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه انجام‌ می‌شود گفت: بازگشت این پرواز با شماره ۳۴۹۳ در ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه از مشهد به مقصد مهرآباد صورت می‌گیرد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  بیان کرد: پرواز دوم با شماره ۳۴۹۶ در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه مهرآباد به مقصد مشهد مقدس انجام شده و با شماره ۳۴۹۷ در ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه مشهد را به مقصد مهرآباد ترک می‌کند.

 وی  اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر فروش «هما»، وب سایت www.iranair.com و تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی برای‌ خرید بلیت این پرواز اقدام کنند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی