Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-02@12:45:12 GMT

نشست جشنواره مد و لباس فجر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۷۳۷۰

نشست جشنواره مد و لباس فجر برگزار شد


چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل ازروابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، ۲۱ آذرماه ۹۶ و با حضور حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و دبیران و نمایندگان کارگروه‌های مختلف این دوره از جشنواره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، موضوعاتی همچون بررسی و ضرورت توجه بیشتر به اهداف جشنواره مانند انطباق با نظام‌های ارزشی، ایجاد بهره وری اجتماعی، ایجاد بهره وری اقتصادی، حمایت از تولید ملی، برندسازی، تقویت بنیه های ارتباطی، ایجاد بسترهای تعاملی و زمینه ارتقا، به روز آوری برای کسب مزیت های رقابتی، اشاعه فرهنگ مد اسلامی ایرانی، اثر بخشی برای افزایش جایگاه ملی، شناسایی توانمندی ها، زمینه سازی ارتباطات بین المللی و صادرات، ایجاد انگیزه و پویایی، ایجاد همگرایی و افزایش تعامل میان طراحان و تولیدکنندگان، تغییر نگرش و رویکرد فرایندی، میزان اثربخشی برای خروج پله ای از روش های سنتی، میزان تناسب و توع اهداف با رویکرد واقع بینانه و میزان تناسب اهداف و فعالیت های مرتبط با تحقق اهداف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین دبیران در بخش های مختلف جشنواره به ارائه گزارش عملکرد خود از زمان برپایی نخستین جلسه شورا تا به اکنون پرداختند و در جریان نظرات و پیشنهادات یکدیگر قرار گرفتند.

حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این جلسه با اشاره به اینکه انطباق اهداف هفتمین جشنواره مد و لباس فجر با نظام‌های ارزشی جمهوری اسلامی ایران از مهمترین نکات حائز اهمیت در مسیر برپایی هر چه بهتر جشنواره است اظهار داشت: خوشبختانه و بنا بر دیدارهای انجام شده با شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین معاون ایشان در امور هنری، نگاه حمایتی به این حوزه وجود دارد.

او گفت: اهداف و جزئیات برپایی این رویداد در بخش‌های مختلف مطرح شده و لازم است دبیران و متولیان برگزاری جشنواره در تمامی حوزه ها با تمام تلاش به رفع نقاط ضعف جشنواره قبل و همچنین تقویت نقاط مثبت مبادرت ورزیده و و عزم خود را برای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی ایرانی و اثربخشی برای افزایش جایگاه ملی این عرصه در تمامی سطوح جزم کنند.

قبادی همچنین به تصویب سند سیاست‌های مد و پوشاک در وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ بخشنامه اجرایی آن به کارگروه‌های استانی اشاره کرد.

true برچسب ها : پوشش جامعه جشنواره مد و لباس کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • پیشنهاد استاندار هرمزگان برای ایجاد ‌راه زمینی به کیش
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک