Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@02:15:16 GMT

بابانوئل؛ شغل جدید اوباما! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۷۷۵۱

بابانوئل؛ شغل جدید اوباما! +عکس

باراک اوباما لباس بابانوئل پوشید و در واشنگتن با دانش‌آموزان دیدار کرد.

به گزارش ایندیپندنت، باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا با پوشیدن کلاه بابانوئل با 50 دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در کلوب "جلف" (Jelleff) در واشنگتن دیدار کرد. وی در این دیدار حس و حال سال نو را با دانش‌آموزان تقسیم کرد و با آنان عکس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رییس جمهور پیشین آمریکا همچنین علاوه بر دست تکان دادن برای کودکان و بزرگسالان در لباس بابانوئل، از کیسه‌ پرشده از هدایای سال نو، به کودکان هدیه داد.

اوباما در حدود نیم ساعت با دانش‌آموزان مشتاقی که برای انجام فعالیت‌های پس از ساعت درسی به این کلوب آمده بودند، صحبت کرد.

وی همچنین عکسی از این دیدار را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و درخصوص آن نوشت: هیچ زمانی بهتر از فصل تعطیلات نیست تا با جامعه معاشرت کنیم. از دیدار امروز با جوانان در کلوب جلف خرسندم.

اوباما در این عکس در میان کودکان شاد قرار دارد و یکی از آن‌ها روی زانوی او نشسته است.

اما اوباما حتی بدون لباس بابانوئل هم برای کودکان وقت می‌گذارد. او از زمان ترک کاخ سفید در ماه ژانویه همراه همسرش، میشل اوباما به طور اعلام نشده از چهار مدرسه و مرکز اجتماعی دیگر نیز دیدار کرده است.

در باور اجتماعی مردم آمریکا، این رییس جمهور سابق علاقه و احساس خاصی به کودکان دارد و در چهره‌های خندان این کودکان نیزمشخص است که احساس متقابلی به اوباما دارند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: صبح امروز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیر‌های منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آنها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع آوری شدند.

به گفته این مسئول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • ببینید | لحظه هولناک زیر گرفتن دانش‌آموزان و کودکان توسط کامیون بستنی!
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟