Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:00:09 GMT

147 واحد آموزشی گنبدکاووس نیاز به مقاوم سازی دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۸۳۰۶

147 واحد آموزشی گنبدکاووس نیاز به مقاوم سازی دارد

گنبدکاووس - ایرنا - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید که از مجموع 450 آموزشگاه موجود در مناطق شهری و روستایی این شهرستان، 147 واحد آن نیاز به مقاوم سازی (تخریب و بازسازی مجدد) دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرج الله رزاقی روز شنبه مراسم بهره برداری از یک واحد آموزشی سه کلاسه که با مشارکت خانواده ابراهیمی به عنوان خیر مدرسه ساز در روستای 'آقچلی سفلی' از توابع بخش مرکزی این شهرستان احداث شده است، گفت: مقاوم سازی مدارس تخریبی از عهده دولت به تنهایی خارج بوده و نیازمند مشارکت خیرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی باقدرانی از خیرین مدرسه ساز افزود: علاوه بر مقام سازی مدارس، حفظ و نگهداری مدارس احداث شده نیز مهم است که دانش اموزان و خانواده ها باید به آن توجه نمایند.
به گزارش ایرنا، عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم با اشاره به فلسفه نظام تعلیم و تربیت برای تریبت نسل متعهد و متخصص آینده و با قدردانی از خیرین مدرسه ساز، گفت: امروز مدرسه سازی یکی از کارهای مقدس است که باید فرهنگ آن بیش از پیش درجامعه نهادینه شود.
به گزارش ایرنا، برای احداث و تجهیز دبستان 'سه کلاسه صباح 2' با زیربنای 264 مترمربع و یک هزار مترمربع محوطه سازی درمجموع سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده که مبلغ 2 میلیارد ریال آن توسط خانواده ابراهیمی و بقیه نیز از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آموزش و پرورش آن حدود 70 هزار دانش آموز زیر پوشش دارد که 210 دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی آن در روستای آقچلی سفلی مشغول تحصیل هستند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام اسماعیل اسدپور، امام جمعه شهرستان جرقویه در این همایش با اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: ترویج فرهنگ نماز و عبادت در مدارس، تعلیم قدرشناسی و قدردانی است که باید با روش‌های جذاب و خلاقانه به نسل جدید انتقال داده شود.
در این آیین حسین صادقی رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا نیز گفت: در ۲۰ مدرسه از مجموع ۳۶ مدرسه منطقه نماز جماعت با حضور روحانی به عنوان امام جماعت برگزار می‌شود و در بقیه‌ی واحد‌های آموزشی همکاران فرهنگی امامت جماعت را عهده دار هستند.
بخش جرقویه علیا دارای ۳۶ واحد آموزشی است که در سال تحصیلی جاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا