Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@09:58:38 GMT

با این بضاعت بد نتیجه نگرفتیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۹۱۱۱

به گزارش وانانیوز، 

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگویی، درخصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران گفت: مشکلات ما هنوز حل نشده و همان مشکلاتی قدیمی ادامه دارد. باشگاه را به نام آقای جهانیان نزده‌اند و او هم همان صحبت‌هایی را مطرح می‌کند که پیش از او بهنام پیشرو کیش مالک قبلی باشگاه نفت آن را مطرح می‌کرد. در این بین هم دود این مسائل فقط به چشم بازیکنان و مربیان نفت می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بارها در صحبت‌هایمان تقاضا کرده‌ایم که مشکلات حل شود اما آنچه که به جایی نمی‌رسد صدای فریاد ما است. 

وی ادامه داد: مسئولان باید دنبال حل مشکلات ما باشند، باور کنید یک روز خوش را ندیده‌ایم، ما باید با ذهن باز کار کنیم اما هر روز یک خبر جدید پیش روی ما قرار می‌گیرد که این مساله تمرکز و ذهنیت تیم ما را به هم می‌زند. باید بگویم از زمان مرحوم صدقیانی که فوتبال نوین را در ایران به وجود آورد تا به حال هیچ تیمی به اندازه ما این همه مشکل نداشته است! البته باید بگویم با همه مشکلات موجود ما بد کار نکردیم و 13 امتیاز گرفته‌ایم و این در حالی است که تیمی مثل سپاهان تنها 3-2 امتیاز از ما بیشتر دارد. سایر تیم‌هایی که از نظر امتیازی به ما نزدیک هستند هم ، هم امتیاز با ما در جدول قرار دارند ما با غیرت بازیکنانمان و با دست خالی تا اینجا امتیازات را گرفتیم،‌چرا که باید از اسم تیم نفت دفاع کنیم. ما وارث باشگاه نفت هستیم و مطمئنا اگر در نیم فصل دوم بتوانیم پنج بازیکن جدید بگیریم می‌توانیم در جدول جایگاهمان را بهتر کنیم. 

مربی تیم نفت تهران  در پاسخ به این سوال که نگران سقوط تیم نفت در لیگ برتر نیستید، گفت: نه نگرانی در این مورد وجود ندارد. البته اگر از تیم حمایت شود می‌توانیم شرایط خوبی داشته باشیم، اما اگر از تیم حمایت نشود سقوط می‌کنیم. باور کنید بازیکنان ما هر روز یک خبر جدید می‌شنوند و این موضوع باعث می‌شود تا تمرکز بازیکنان از دست برود. اگر می‌خواهند تیم را از جهانیان بگیرند زودتر تکلیف همه را مشخص کنند و اگر هم قرار است او کار را ادامه دهد از جهانیان حمایت کند. با این شرایط وضعیت تیم ما هم مشخص می‌شود. 

وی درمورد شایعه تغییرات در کادر فنی تیم نفت هم اظهار داشت: ما از هر نوع تغییری حمایت می‌کنیم چرا که هر تحولی که به سود نفت باشد ما از آن حمایت و استقبال می‌کنیم. مهمترین موضوع تیم نفت و موفقیت آن است، اما شرایط ما به گونه‌ای است که در حال حاضر درگیر مشکلات ابتدایی هستیم و باید قبل از هر چیز به تیم نفت پول تزریق شود. وقتی پای صحبت‌های جهانیان می‌نشینیم حق را به او هم می‌دهیم چرا که او هم حق دارد. 

مربی تیم نفت تهران درباره دیدار این هفته این تیم مقابل سپیدرود رشت، اظهار داشت: این بازی برای ما 6 امتیازی است،‌ما در بازی رفت با آن همه مشکل تیم سیپدرود را شکست دادیم،‌نظر محمدی هم تیم خوبی ساخته بود اما بدشانس بود که تیمش نتیجه نگرفت. فوتبال همین است و گاهی بخت با شما یار نیست اما ما می‌دانیم که روز جمعه بازی سختی در رشت خواهیم داشت چرا که این تیم پرهوادار است. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است

ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشور‌های غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید نمود.

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روند‌های جهانی تاکید نمود.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می‌باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می‌باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه‌ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می‌باشد و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشور‌های منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می‌باشد.

منبع: روابط عمومی وزارت دفاع

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد