Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در مسیر ایرانشهر به نیکشهر، 4نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ یداله ستوده در گفت و گو با عصرهامون، افزود: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی- جرحی در ساعت 5بامداد امروز در  حدود ۴۵ کیلومتری محور ایرانشهر نیک شهر، بین یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه وانت پیکان رخ داده که بر اثر این تصادف ۴ نفر شامل رانندگان و سرنشینان هر دو وسیله نقلیه  در محل فوت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس نظریه کارشناسان پلیس راه، علت تصادف بی مبالاتی  از جانب راننده سواری پژو به علت تجاوز به چپ به نظر رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: انحراف و تجاوز به چپ یکی از شایع ترین علل وقوع بسیاری از تصادفات و از مرگبارترین نوع برخورد وسایل نقلیه با هم می باشد.
این مقام مسئول تاکید کرد: رانندگان موظفند بین خطوط و از منتهی الیه سمت راست حرکت کنند و بویژه در نقاطی که خط ممتد است حق گذشتن از خط ممتد را ندارند، بی توجهی به مقررات حادثه زاست و ایمنی و جان خود راننده و دیگران را به خطر می اندازد.
وی خاطر نشان کرد: هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند