Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@23:03:48 GMT

"محمد زارع پور اشکذری" مدیرعامل زامیاد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۹۹۷۱

'محمد زارع پور اشکذری' مدیرعامل زامیاد شد

پول‌نیوز - در مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، محمد زارع پور اشکذری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت زامیاد معرفی شد.
 
به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، در این مراسم مهندس جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن آرزوی موفقیت برای زارع پور، وی را فردی با سابقه و متخصص در حوزه خودروسازی دانست و تاکید کرد: توجه ویژه به نیروی انسانی متخصص و بازنگری استراتژی محصول، ارتقاء برند زامیاد در صنعت خودروسازی، افزایش تولید و ایجاد تنوع سبد محصول از برنامه های تعریف شده شرکت زامیاد است که با حمایت همه جانبه گروه خودروسازی سایپا توسط مدیریت جدید این شرکت اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیرعامل گروه سایپا خاطر نشان کرد: برنامه‌ای کلان برای گروه خودروسازی سایپا طرح‌ریزی‌ شده است و با راهبردی صحیح، شرایط جدیدی را تجربه خواهیم کرد و در این مسیر، شرکت‌هایی چون: زامیاد از مزیت‌های مناسبی جهت اجرای این برنامه کلان خصوصا در حوزه تولید خودروهای تجاری و کار برخوردارند.

در ادامه این مراسم زارع پور، مدیرعامل جدید شرکت زامیاد در سخنانی کوتاه گفت :امیدوارم با تلاش و همدلی تمامی همکاران بتوانیم به خوبی عهده دار این مسئولیت سنگین باشیم و اهدافی که برای گروه خودروسازی سایپا و شرکت زامیاد مشخص شده محقق کنیم.

در پایان این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت های گروه سایپا برگزار شد از تلاش های بهزاد ظهیری مدیر عامل سابق شرکت زامیاد تقدیر و تشکر به عمل آمد

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: طوفان و تندباد اخیر بیش از ۸۹۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌ها و شبکه برق استان خسارت زد که بیشترین خسارت‌ها با ۵۵۰ میلیارد ریال مربوط به زیرساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم است.

وی افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تامین و توزیع بهینه برق خصوصا در جزیره قشم بهره‎ می‌گیریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در جزیره قشم را حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیر‌های فشار متوسط و فشار ضعیف را ۳۵۳ عدد اعلام کرد.

کریمی گفت: ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و طوفان خسارت دید که نیرو‌های عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان افزود: شهرستان بندرلنگه و سپس مناطق برق ناحیه یک بندر عباس و بندرخمیر هم در رتبه‌های بعدی میزان خسارت شامل سقوط و خسارت پایه و ترانس قرار دارند که بیشتر آن ترمیم و جایگزین شده است.

کریمی گفت: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل به‌ویژه در قشم و بندرلنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی با مشارکت کم‌نظیر مردم در بندرلنگه در شرایطی سخت و زمینی باتلاقی ۳۰ اصله پایه چوبی نصب کردند و بعد از تلاش ۴۸ ساعته شبکه روستای حسینیه این شهرستان برقدار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • تولید فنرهای مورد نیاز صنایع ریلی و خودروسازی
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان