Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان , و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، امروز دو نامزد دیگر باحضور در محل فدراسیون بسکتبال اقدام به ثبت نام برای انتخابات این فدراسیون کردند.

سید مهرداد هاشمی، مدرس دانشگاه،  مدیرعامل اسبق باشگاه سایپا یکی از افرادی بود که امروز با حضور در فدراسیون فرم های نام نویسی را تکمیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایون ایزدپناه، مدیر فنی تیم های بسکتبال مهرام و عضو هیئت مدیرباشگاه فرهنگی ورزشی هم دیگر فردی بود که امروز روند ثبت نام خود را تکمیل کرد.

بدین ترتیب تعداد افرادی که تا به حال روند ثبت نام خود را تکمیل کردند، به 13 نفر رسید.

مهلت ثبت نام از نامزدها فردا به اتمام می رسد و سپس صلاحیت نامزدها توسط وزارت ورزش و جوانان بررسی و اعلام می شود.

انتهای پیام /

تعداد نامزدهای انتخابات فدراسیون بسکتبال افزایش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس